زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۶هزار و ۳۸۵ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال، از میان ۱۳ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۱درصد ارزش معاملات به خرید و ۱۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربو ط به تراکتورسازی ایران بود.

همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به بانک پارسیان و بیشترین ارزش فروش مربوط به توسعه معادن روی ایران بود. تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۱میلیون سهم از سهام ۵۲ شرکت به ارزش ۴میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز در بورس تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به شرکت‌‌های صندوق بازنشستگی و ایران‌خودرو دیزل بود.

ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۴۲۵هزار و ۲۰۲ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای‌ آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۱میلیارد ریال بود که ۲/۵۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۴۱۳هزار و ۱۴ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۵۲میلیون ریال مورد دادوستد گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۹درصد مربوط به خرید و حدود ۳۱درصد مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، توسعه معادن روی ایران، تراکتورسازی ایران و گل گهر بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۲۵هزار و ۷۰۱ سهم جمعا به ارزش ۰۷/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۳۶درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۶۴درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۲۱ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۱ نماد با افزایش و ۹ نماد با کاهش مواجه بود و یک نماد نیز بدون تغییر باقی ماند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳میلیون و ۳۵۹هزار سهم به ارزش ۷میلیارد و ۲۲۵میلیون ریال از سهام ۱۶ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵درصد مربوط به خرید و ۹۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری صنعت نفت و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه شاهد دادوستد ۷۰۰هزار و ۲۲۰ سهم (متعلق به ۴۱ شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۸۸۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۲۱درصد به خرید و ۸۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.