گروه بورس- هیات‌مدیره فرآورده‌های نسوز‌آذر در نظر دارد، سرمایه شرکت را امسال به مبلغ 100میلیارد ریال از محل اندوخته طرح و توسعه پس از انجام تشریفات لازم افزایش دهد.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه درآمد هر سهم امسال را به‌طور خالص مبلغ ۴۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «کاذر» برای سال‌مالی 85 در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب، فروش یک‌درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش رفته یک‌درصد کاهش، سود عملیاتی 26درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 8درصد افزایش داشته است.
هیات‌مدیره تصمیم دارد معادل ۵۰درصد از سود سال‌جاری را به عنوان سود قابل تقسیم سال ۱۳۸۵بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در تاریخ اردیبهشت سود تقسیمی را به ازای هر سهم مبلغ ۲۲۰ریال اعلام کرده بود.
«کاذر» طرح‌هایی به مبلغ 64میلیارد و 930میلیون ریال را در دست اجرا دارد که عمدتا شامل کوره تزریق پک (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 4میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری پایان سال 1385)، کوره پخت (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 20میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری سال 1386)، پرس‌های 1600 و دوهزار تنی (با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 25میلیارد ریال و تاریخ بهره‌برداری سال 1386) است.
هیات‌مدیره در نظر دارد سرمایه شرکت را در سال ۱۳۸۵ به مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از محل اندوخته طرح و توسعه پس از انجام تشریفات لازم افزایش دهد.
نسوزآذر اعلام کرده است پروژه یکصدهزار تنی دولومیت کلسینه به صورت مشارکت تحت عنوان شرکت فولاد افزاه سپاهان (مالکیت 30درصد شرکت مذکور متعلق به شرکت فرآورده‌های نسوز‌آذر است) که برآورد هزینه سرمایه‌گذاری سال 85 مبلغ 15میلیارد و 930میلیون ریال بوده و هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 4میلیارد و 160میلیون ریال است و در سه ماه سوم سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.