سمنان

دیروز تعداد ۴۵۲۰۳۹ سهم جمعا به ارزش ۹/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۲۱درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۷۹درصد به فروش اختصاص داشت.در این روز نماد ۲۶ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۲ نماد با افزایش و ۱۱ نماد با کاهش مواجه بود و ۲ نماد نیز بدون تغییر باقی ماند.همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید در این روز به سهام داروسازی جابرابن حیان اختصاص داشت. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۱۴هزار سهم به ارزش یک میلیارد و ۹۵۷میلیون ریال از سهام ۱۶ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۸درصد مربوط به خرید و ۲۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده توسعه معادن روی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات روز شنبه در تالار معاملات کرج میزان ۶/۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۵میلیارد و ۶۶۵میلیون ریال دادوستد شد که ۵۲درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش بود.

طی این روز سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین حجم و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش خرید را به خود اختصاص دادند. همچنین ایران خودرودیزل بیشترین حجم و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش فروش را داشتند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۲میلیون سهم از سهام ۴۷ شرکت به ارزش ۹/۷میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بوده.دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های ایران خودرو دیزل و توسعه معادن روی ایران بود.

ساری

روز شنبه در تالار ساری تعداد یک میلیون و ۵۶۷هزار و ۱۶۷ سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۴۶۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۴درصد مربوط به خرید و حدود ۴۶درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز پتروشیمی اصفهان، توسعه معادن روی ایران، ایران خودرو دیزل و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بودند.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۶/۱میلیون تعداد سهم به ارزش ۵/۷میلیارد ریال مبادله شد که ۴۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های نوسازی و ساختمان تهران، بانک پارسیان و توسعه معادن روی ایران، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد یک میلیون و ۵۵هزار و ۸۳۱ سهم (متعلق به ۲۷ شرکت) به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۱۸میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۱درصد به خرید و ۶۹درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۲۲ خریدار اقدام به خرید سهام کردند.شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فرآورده‌های تزریقی ایران و پتروشیمی اصفهان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و ایران خودرو دیزل به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک میلیون و ۱۲۶هزار سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۴۲میلیون ریال معامله شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های ایران خودرو دیزل، توسعه معادن روی ایران و کمباین سازی ایران بود.