مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۴ شرکت بود. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک‌میلیون و یک‌هزار سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۳۳میلیون ریال معامله شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام تراکتورسازی ایران، پتروشیمی خارک و نوسازی ساختمان تهران بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۸۵۴هزار و ۴۸۸سهم به ارزش ۸/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۶۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های نوسازی ساختمان تهران، پتروشیمی آبادان و ساختمان ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵۸۱هزار و ۱۷۴سهم از سهام ۴۵ شرکت به ارزش ۶/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های ملی سرب و روی ایران و پتروشیمی اصفهان بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۰هزار و ۳۷۴ سهم به ارزش بیش از ۲۱۰میلیون ریال از میان ۱۲ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۴درصد ارزش معاملات به خرید و ۲۶درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به تراکتورسازی ایران بود. همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و بیشترین ارزش فروش مربوط به شرکت خدمات انفورماتیک ایران بود.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۶۹هزار و ۶۲۰ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳۰۷میلیون ریال بود که ۵/۷۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بوده است.

ساری

در تالار ساری، تعداد ۵۸۷هزار و ۱۷۲ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۶۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۸درصد مربوط به خرید و حدود ۶۲درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز پتروشیمی خارک، ملی سرب و روی ایران، داروسازی کوثر و پتروشیمی آبادان بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۱میلیون و ۲۲۲هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۷۲میلیون ریال از سهام ۱۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۰درصد مربوط به خرید و ۶۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده پتروشیمی خارک و پتروشیمی اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه، شاهد دادوستد ۳۸۵هزار و ۵۶۰ سهم (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۲۶میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۵درصد به خرید و ۶۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۵۵ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های پتروشیمی اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام شرکت‌های ایران خودرو، پتروشیمی اصفهان و آهنگری تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز در بورس منطقه‌ای اصفهان بانک پارسیان با ۳۸ خریدار پرطرفدارترین سهم بود.

در این روز تعداد ۲/۳میلیون سهم به ارزش ۳/۸میلیارد ریال در بورس اصفهان از سوی ۳۱۵ خریدار دادوستد شد. سهم خرید در مبادلات اصفهان ۴۹درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۳/۸درصد شد.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۸۴هزار و ۷۴۷سهم به ارزش ۳۲۹میلیون و ۶۹۲هزار و ۱۱۸ریال دادوستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، خدمات انفورماتیک، صنایع جوشکاب‌یزد و گسترش صنایع و خدمات کشاورزی بیشترین ارزش معاملات و بانک پارسیان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.