گروه بورس- بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (سهامی‌عام) می‌توانند به آدرس اینترنتیWWW.Cpfic.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی آدرس فوق صفحه‌ای به رنگ نارنجی پیش‌رویتان گشوده می‌شود که دوزبانه بوده و هریک از کاربران این سایت می‌توانند با انتخاب یکی از زبان‌های فارسی و انگلیسی و کلیک بر روی آن وارد صفحه‌ اصلی سایت شوند.

فعالیت اصلی این شرکت سرمایه‌گذاری از محل منابع در اختیار در امور تولیدی، خدماتی و بازرگانی است.

در سمت راست صفحه اصلی این سایت این لینک‌ها قرار دارد: درباره ما، شامل آشنایی با شرکت و ساختار سازمانی، اطلاعیه‌ها شامل دعوت مجامع و سهامداران، وضعیت پرتفویی،‌ اعلام EPS و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای.

لینک سهام شامل نرخ سهام در بورس و تصمیمات مجامع، گزارش‌های سالانه، سرمایه‌گذاری‌ها، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، خدمات به سهامداران و سایت‌های مرتبط. سهامداران این شرکت با مراجعه به این سایت می‌توانند از آخرین وضعیت پرتفوی این شرکت مطلع شوند.

هریک از سهامداران اگر موس را بر روی لینک سهام قرار دهند، دو لینک جداگانه به‌نام‌های نرخ سهام و تصمیمات مجامع می‌آید. با انتخاب «نرخ سهام» و کلیک بر روی آن جدول تغییرات نرخ سهام معامله شده در بورس به همراه تاریخ آن پیش‌رویتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید ساختار سازمانی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری را در لینک درباره ما مشاهده کنید. در لینک فرصت‌های سرمایه‌گذاری، «وصندوق» از تمامی اشخاص حقیقی یا حقوقی که طرح یا پروژه نیمه‌تمام یا ایده سرمایه‌گذاری‌های جدید را دارند، درخواست می‌کند در صورت تمایل به مشارکت، مشخصات طرح یا پست الکترونیکی خود را در این بخش از سایت قرار داده تا در اولین فرصت با آنان تماس حاصل شود. در لینک سرمایه‌گذاری‌های این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت در سهام شرکت‌های خارج از بورس اشاره شده است. در صورتی که اطلاعات بیشتری در این خصوص می‌خواهید، می‌توانید به این قسمت از سایت مراجعه کنید.