سمنان

دیروز تعداد ۸۵هزار و ۷۴۸سهم جمعا به ارزش ۷۲۷میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۹درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۱درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۱۱شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۶نماد با افزایش و ۴نماد با کاهش مواجه بود و نماد یک شرکت بدون تغییر باقی ماند. همچنین سهام شرکت پتروشیمی اراک پرطرفدارترین سهم در بورس منطقه سمنان در این روز بود. ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۳۵۹هزار و ۷۴۸سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۲۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۶درصد مربوط به خرید و حدود ۴۴درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز گل‌گهر، چادرملو، تراکتورسازی و ملی سرب و روی بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۲۳هزار و ۳۰۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال از سهام ۱۰شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷درصد مربوط به خرید و ۹۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده هپکو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج میزان ۱/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۴میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال دادوستد شد که ۵۸درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۴۲درصد مربوط به فروش بود. در معاملات دیروز تجهیزات هپکو بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت سیمان شاهرود بیشترین حجم و ارزش فروش را از آن خود کرد.

اصفهان

دیروز ملی سرب و روی ایران با ۲۷خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۶/۳میلیون سهم به ارزش ۹/۱۰میلیارد ریال در اصفهان دادوستد شد که به ۵۸شرکت تعلق داشت. خریداران بورس اصفهان ۲۳۶نفر بودند که ۸/۳۳درصد مبادلات انجام شده مربوط به خرید بود و سهم اصفهان در کل بورس ۹/۳درصد شد.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۱۹هزار و ۶۳ سهم به مبلغ ۲میلیارد و ۱۳۷ میلیون و ۹۸۵ هزار و ۶۶۴ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام چادرملو با ۱۲نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل، ۱۲درصد افزایش ارزش معاملات ۲درصد افزایش و تعداد خریداران نیز ۲درصد کاهش داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه، شاهد دادوستد ۱۷میلیون و ۱۸۴هزار و ۱۰۸سهم (متعلق به ۲۷شرکت) به ارزش بیش از ۴۸میلیارد و ۳۱۳میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳درصد به خرید و ۹۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۶۶خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های ایران‌‌خودرو، ملی سرب و روی ایران و پتروشیمی اراک بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های نوسازی و ساختمان تهران، پتروشیمی اصفهان و پتروشیمی اراک بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز دوشنبه بورس گیلان شاهد مبادله ۹/۱۶میلیون سهم به ارزش ۴۵میلیارد ریال بود. ۹۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام شد و تالار بورس گیلان دیروز رتبه اول در بین ۲۱منطقه را از آن خود کرد. شرکت‌های پتروشیمی اراک، بانک اقتصاد نوین و بانک پارسیان بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۱۹۷هزار و ۸۳۶سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۸۰۸میلیون ریال بود که ۹/۵۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌‌میلیون سهم به ارزش ۵میلیارد ریال مبادله شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

شیراز

در معاملات روز دوشنبه در بورس‌ فارس، تعداد ۱/۲میلیون سهم به ارزش ۹میلیارد ریال مبادله شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس، در مجموع ۱۵۵نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های سرب و روی، بانک پارسیان و پتروشیمی اصفهان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت ایران‌خودرو، پتروشیمی اراک و تراکتورسازی انجام شد.