گروه بورس:شرکت‌سرمایه‌گذاری آتیه دماوند از ابتدای مهرماه با خرید تعدادی سهام جدید مبلغ 630/14میلیارد ریال سهام به ارزش کل بازار پرتفوی خود افزود.

به گزارش خبرنگار ما، این شرکت از ابتدای مهر ماه با خرید سهام و افزایش سهام قبلی خود در شرکت‌های پتروشیمی خارک، سرمایه‌گذاری شاهد، تایدواتر، کیمیدارو، زامیاد، پارسیان، ایران خودرو، چادرملو و ... دارایی سهام خود را تقویت کرد.
صورت وضعیت پرتفوی کلی شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند به قیمت روز شامل 6/41درصد محصولات شیمیایی، 1/18درصد لاستیک و پلاستیک، 7/10درصد سرمایه‌گذاری و واسطه‌گری مالی 10درصد نساجی، 8درصد صنایع مخابراتی و الکتریکی، 7/6درصد سیمان و گچ، 7/1درصد خودرو و کاشی و بقیه در سایر صنایع بوده است.
گزارش‌های دریافتی حاکی است: با توجه به سهم این شرکت در صنایع مخابراتی ایران و افزایش حجم قراردادها و فروش شرکت مزبور با توجه به نقش عمده این شرکت در توسعه شبکه تلفن همراه و تولید و نصب آنتن‌های BTS و رادیو و قرارداد منعقده در حضور ریاست محترم جمهوری، همچنین افزایش چشمگیر صادرات شرکت صنایع شیمیایی ایران، (قریب به ۱۱درصد نسبت به سال گذشته) و تعلق بیش از ۳۳درصد سهام آن به شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند، مشاهده آثار مثبت این شرکت‌ها روی EPS شرکت آتیه دماوند را می‌توان انتظار داشت.