شیراز

در معاملات روز یکشنبه در بورس فارس تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش ۳/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در بورس فارس در مجموع ۱۶۷ نفر در امروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را شرکت‌های حق تقدم مخابرات شهید قندی، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و سرب و روی داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت پتروشیمی اراک، حق تقدم مخابرات شهید قندی و سرب و روی انجام شد. مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک میلیون سهم به ارزش ۵میلیارد ریال مبادله شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است. این تعداد سهام متعلق به ۶۳ شرکت است.

قم

دیروز در بورس اوراق بهادار قم تعداد ۲میلیون سهم به ارزش یک میلیارد و ۶۸۴میلیون و ۷۴۶ ریال مبادله شد که ۸۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سمنان

دیروز تعداد ۱۲۱هزار و ۹۰۹ سهم به ارزش ۶۲۰میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۲۷درصد به فروش اختصاص داشته است. در ضمن در این روز نماد ۲۱ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از میان ۷ نماد با افزایش و ۱۳ نماد با کاهش مواجه بود و نماد یک شرکت بدون تغییر باقی ماند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه شاهد دادوستد ۳۵۷هزار و ۴۴۲ سهم (متعلق به ۲۹ شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۷درصد به خرید و ۳۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۸۲ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های ایران‌خودرو، کالسیمین و لوله و ماشین‌سازی ایران بیشترین تعداد خریداران را داشتند و سهام شرکت‌های ایران‌خودرو، کالسیمین و پتروشیمی اراک بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج میزان ۴/۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۹میلیارد و ۶۲میلیون ریال دادوستد شد که ۴۵درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۵درصد مربوط به فروش بود. نوسازی ساختمان تهران بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و شرکت زامیاد بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص دادند.

تالار کرج با ۵درصد کل معاملات بازار رتبه اول را در بین تالارهای منطقه کسب کرد.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۲۷هزار و ۸۰۶سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۳۵۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۰درصد مربوط به خرید و حدود ۵۰درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز کالسیمین، چادرملو، پتروشیمی خارک‌ و پتروشیمی اراک بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳۹۵هزار و ۲۶۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۶۳۸میلیون ریال از سهام ۱۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۲درصد مربوط به خرید و ۶۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده پتروشیمی اصفهان و پتروشیمی اراک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۱۴۸هزار و ۸۱۶سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۷۷۷میلیون ریال بود که ۶/۵۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸۷۷هزار و ۶۵۵سهم از سهام ۴۳ شرکت به ارزش ۸/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۲۹درصد آن مربوط به خرید و ۷۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های پتروشیمی اراک و سایپادیزل بود.

اصفهان

دیروز بانک پارسیان با ۶۲خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.

در این روز ۳۸۰خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد ۴میلیون و ۲۲۷هزار و ۴۱۱سهم از ۵۸شرکت کردند که ارزش مبادلات این روز اصفهان به ۵/۱۲میلیارد ریال رسید. سهم اصفهان در کل بورس ۲/۶درصد و سهم خریدار کل مبادلات اصفهان ۶/۴۱درصد شد.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۰۰هزار و ۱۴۱سهم به ارزش ۳۶۶میلیون و ۵۸هزار و ۱۳۵ریال دادوستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سینا دارو، سیمان صوفیان و آهنگری تراکتورسازی ایران بیشترین ارزش معاملات و کیمیدارو و ملی سرب و روی ایران بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۴۲۱هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۸۵میلیون ریال معامله شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام کالسیمین، پتروشیمی اراک و پتروشیمی خارک بود.

رشت

در دادوستد روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۲میلیون و ۷۶۷هزار و ۶۸۷سهم به ارزش ۳میلیارد ریال مبادله شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های حق تقدم کابل‌های شهید قندی، بانک اقتصاد نوین، لوله و ماشین‌سازی و بانک پارسیان بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

یزد

روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۴۶۸هزار و ۹۱۲سهم به مبلغ دومیلیارد و نود و چهار میلیون و هشتاد و یک‌هزار و ششصد و چهل و دو ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۵۷نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام کیمیدارو با ۱۲نفر داشت و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کشت و صنعت پیاذر انجام شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز شنبه، ۶درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۲درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۳۶درصد کاهش داشت.