سمنان

دیروز تعداد ۱۷۲هزار و ۳۶۲ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۵۴۸میلیون و ۸۴۳هزار و ۱۱۹ ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۶درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۴درصد به فروش اختصاص داشت. سهام شرکت پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهام در بورس منطقه سمنان در این روز بود. ارومیه

دیروز تعداد ۱۶۷هزار و ۷۸۹ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، مبلغ یک‌میلیارد و ۲۸۳میلیون و ۲۹۶هزار و ۶۲۱ ریال بود که ۱/۸۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت پتروشیمی خارک با ۵/۳۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

ساری

دیروز در تالار ساری، تعداد ۷۸۵هزار و ۱۵۶ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. در این روز، تعداد ۲۸۴هزار و ۳۲ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۶۴۸میلیون ریال خریداری و تعداد ۵۰۱هزار و ۱۲۴ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۵۷میلیون ریال به فروش رسید.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج تعداد ۴میلیون و ۸۹هزار و ۴۰۰سهم به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و ۱۸۹میلیون ریال داد و ستد شد که ۶۶درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۳۴درصد مربوط به فروش بود. در معاملات روز گذشته شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و شرکت پتروشیمی خارک بیشترین ارزش خرید را به خود اختصاص داد.

رشت

در داد و ستد روز شنبه ۹۴۶هزار و ۷۵۹سهم به ارزش ۴میلیارد و ۹۵۹میلیون و ۱۴۴هزار و ۶۵۲ریال مبادله شد که ۳۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های بانک اقتصاد نوین، پتروشیمی خارک، ایران‌خودرو و تراکتورسازی ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته، شاهد دادوستد ۳۵۰هزار و ۹۷۹سهم (متعلق به ۲۶شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۲۸میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام‌شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۷درصد به خرید و ۵۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

کرمان

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک میلیون و ۲۳۶هزار سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۵۶۹میلیون ریال معامله شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۴شرکت بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام پتروشیمی خارک، تراکتورسازی ایران پتروشیمی اصفهان بود.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶۶۹هزار و ۸۹۱ سهم از سهام ۳۶ شرکت به ارزش ۹/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۸درصد آن مربوط به خرید و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۴۲هزار و ۱۵۶ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال از میان ۲۱ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۴۸هزار و ۹۳۶ سهم به ارزش دو میلیارد و ۲۲۴میلیون ریال از سهام ۱۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۱درصد مربوط به خرید و ۵۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، ملی سرب و روی ایران و تولید تجهیزات سنگین هپکو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.