قند نقش جهان «واحد نمونه کیفیت» سال شد

گروه بورس - شرکت قند نقش جهان به عنوان «واحد نمونه کیفیت» سال برگزیده شد. به گزارش خبرنگار ما در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان برگزار شد، شرکت قند نقش جهان به عنوان واحد نمونه برتر استاندارد معرفی شد.

مهندس مجتبی کاروان مدیرعامل و عضو هیات‌مدیره شرکت قند نقش جهان در حاشیه این مراسم گفت: با نگاهی گذرا به کارنامه فعالیت قند نقش جهان در سه سال گذشته و دریافت استاندارد‌های بین‌المللی HACCP (برای اولین‌بار در صنعت قند کشور)، ISO ۹۰۰۱ا، ISO ۱۴۰۰۱ همچنین کسب افتخارات کارفرمای نمونه برتر و دوستدار کارگر، واحد تحقیق و توسعه نمونه و واحد نمونه استاندارد و کسب افتخار عنوان واحد نمونه کیفی نشان می‌دهد که دانش فنی و مهندسی و مهندسی کیفیت و تکنولوژی در این واحد روند رو به رشد داشته است. وی این موفقیت‌ها را مرهون تلاش اثربخش کارشناسان و متخصصان در ارتقای همه‌جانبه شرکت دانست و اضافه کرد: در نتیجه اقدامات صورت پذیرفته و برنامه‌ریزی قبلی، در زمینه ارتقای ایمنی غذایی محصول و بهداشت فنی، این شرکت به زودی موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی ISO ۲۲۰۰۰ و گواهینامه بین‌المللی OHSAS خواهد شد.

کاروان، روند افزایش ظرفیت تولید در شرکت را موازی روند افزایش کیفیت محصول دانست و موفقیت‌های مذکور را گواهی بر این مدعا خواند.

یادآوری می‌شود که شرکت قند نقش جهان تندیس ایمنی غذا و سلامت جامعه را نیز دریافت کرد.

در مراسم گرامیداشت روز جهانی غذا که در تالار ابن‌سینای دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اصفهان برگزار شد، این شرکت به عنوان واحد نمونه صنایع غذایی و بهداشتی معرفی شد.