کرج

هفته گذشته تعداد ۲۲میلیون سهم به ارزش ۱۳۸میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای کرج دادوستد شد که متوسط ارزش خرید و فروش روزانه ۲۸میلیارد ریال بود. هفته گذشته سایپا بیشترین حجم خرید را در بورس کرج داشت و پتروشیمی اصفهان بیشترین حجم فروش را از آن خود کرد. اصفهان

هفته گذشته پتروشیمی اصفهان با ۱۵۸ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.در این مدت ۱۶۹۲ خریدار اصفهانی اقدام به خرید و فروش تعداد ۱۰میلیون سهام از ۱۱۰ شرکت به ارزش ۸/۴۹میلیارد ریال کردند. هفته گذشته سهم اصفهان در کل بورس ۷/۵درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۲/۵۴درصد شد.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳میلیون و ۷۷هزار سهم به ارزش ۱۷میلیارد و ۵۷۱میلیون ریال از سهام ۴۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۷درصد مربوط به فروش و ۳۳درصد مربوط به خرید سهام بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز سرمایه‌گذاری توکافولاد و سیمان فارس و خوزستان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

هفته گذشته تعداد ۴۱۴هزار و ۴۳۵ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۹۰میلیون و ۶۶هزار و ۲۳۲ ریال مبادله شد که ۶۱درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۳۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین در این هفته به ترتیب کالسیمین، ذغال‌سنگ نگین طبس و کیمیدارو بیشترین ارزش معاملات و کالسیمین، کیمیدارو و تولید فرومولیبدن کرمان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

تبریز

هفته گذشته تعداد ۴میلیون و ۵۵۸هزار و ۴۰۷ سهم از سهام ۸۶ شرکت‌ از شرکت‌های عضو بورس به ارزش ۲۰میلیارد ریال در بورس تبریز توسط ۱۵ کارگزار دادوستد شد.۶۶درصد معاملات را خرید سهام و ۳۴درصد معاملات را فروش سهام تشکیل داد.تعداد خریداران سهام ۶۵۳ نفر بود. در مبادلات این هفته سهام سه شرکت پتروشیمی اصفهان، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و ایران خودرو بیشترین خریدار و سه شرکت ایران خودرو، پتروشیمی اصفهان و کالسیمین بیشترین ارزش ریالی مبادلات را دارا بودند.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین در هفته گذشته تعداد ۹میلیون و ۸۵۰هزار و ۲۰۶سهم به ارزش بیش از ۶۳میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال معامله شد.بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران بود و پس از آن سهام فرمولیبدن کرمان و بانک پارسیان در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.گفتنی است سهام کالسیمین بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشت.اوراق مشارکت ایران‌خودرو و سهام شرکت سایپا اوراق بهادار دیگری بودند که دارای بالاترین حجم ریالی معاملات بودند.