گروه بورس - درآمد حاصل از فروش لابراتوارهای سینادارو تا پایان تابستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۷۴درصد افزایش برخوردار بود.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت در این مدت از فروش محصولات خود مبلغ ۱۱۲میلیارد و ۸۶۹میلیون ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ ۵۹درصد از بودجه پیش‌بینی شده «دسینا» را محقق کرده است.لابراتوارهای سینادارو درآمد هر سهم امسال را با ۳۹ میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۳۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. این مبلغ در مقایسه با سال‌مالی قبل ۲۴درصد افزایش نشان می‌دهد.«دسینا» تا پایان تابستان برای هر سهم مبلغ ۸۰۱ ریال سود محقق کرد که معادل ۶۱درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم این شرکت بود. همچنین پوشش ۸۰۱ریالی «دسینا» تا پایان تابستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۱۴۴درصد افزایش برخوردار بود.

سینادارو در شش ماه نخست سال گذشته برای هر سهام ۳۲۸ ریال سود محقق کرده بود که معادل ۳۱درصد از پیش‌بینی ۱۰۵۱ریالی برای هر سهم بود.

پیش‌بینی عملکرد سینادارو برای سال‌مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۱۸درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۱۸درصد افزایش و سود عملیاتی ۲۵درصد افزایش نشان می‌دهد.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده دی‌ماه ۸۳ هیات‌مدیره تصمیم دارد در سال ۱۳۸۵ نسبت به افزایش سرمایه از مبلغ ۳۹میلیارد ریال به مبلغ ۷۴میلیارد و ۱۶۳میلیون ریال (معادل ۲/۹۰درصد) از محل آورده نقدی سهامداران اقدام کند.

هیات‌مدیره تصمیم دارد ۹۰درصد سود خالص سال ۸۵ را به مجمع عمومی عادی سالیانه پیشنهاد کند.