زنجان

تالار بورس منطقه‌ای در روز سه‌شنبه، شاهد دادوستد ۵۲۱هزار و ۸۵۱ سهم (متعلق به ۳۲ شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۹۵۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۹درصد به خرید و ۶۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های کالسیمین، ایران‌خودرو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۱۲هزار سهم به ارزش ۴میلیارد ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۱درصد مربوط به خرید و ۷۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان فارس و خوزستان و کالسیمین از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۵۱۱هزار و ۵۸۸ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۵۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۶درصد مربوط به خرید و حدود ۵۴درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز کالسیمین، چادرملو و سرمایه‌گذاری مسکن بودند.

رشت

در دادوستد روز سه‌شنبه بورس گیلان ۴۴۳هزار و ۶۷۴ سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های بانک پارسیان، کالسیمین و نوسازی و ساختمان تهران بیشترین خریدار را در گیلان داشته‌اند.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۱۰۵هزار و ۶۴۹سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۵۸۴میلیون ریال بود که ۱/۵۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۹۴هزار و ۹۷۷سهم جمعا به ارزش ۶۳۰میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۱درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۹درصد به فروش اختصاص داشت.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۶۵۸هزار سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۰۴میلیون ریال معامله شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.