گروه بورس - دارویی و بهداشتی لقمان تا پایان تابستان با تحقق 413 ریال سود به ازای هر سهم معادل 46درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.
همچنین پیش‌بینی عملکرد «دلقما» برای امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل 9درصد افزایش فروش، 7درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته، 27درصد افزایش سود عملیاتی و 60درصد افزایش سود پس از کسر مالیات دارد.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مرداد ماه ۸۴، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال به مبلغ ۳۳میلیارد ریال (معادل ۹۵/۳۰درصد) از محل اندوخته طرح و توسعه به هیات‌مدیره تقویض و مقرر گردید ظرف مدت حداکثر ۲ سال به مرحله اجرا گذارده شود.
طرح توسعه بخش استریل با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 24میلیارد و 500میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 24میلیارد و 71میلیون ریال، درصد پیشرفت کار 98درصد و تاریخ بهره‌برداری نیمه دوم سال 1385 را در دست اجرا دارد. شرکت قبلا تاریخ بهره‌برداری را سال 1385 عنوان کرده بود.
هیات‌مدیره تصمیم دارد ۵۰درصد سود قابل تخصیص را به عنوان سود قابل تقسیم سال ۱۳۸۵ به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.