یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۷/۱میلیون سهم به مبلغ ۶میلیارد و ۶۰۸میلیون و ۴۱۱هزار و ۵۱۵ ریال مبادله شد.

بیشترین تعداد خریدار را سهام صنعتی دریایی ایران با ۱۹ نفر داشت.بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کالسیمین و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کیمیدارو انجام شد.

در این روز تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۵۵۰درصد افزایش و ارزش معاملات ۳۵۰درصد افزایش و تعداد خریداران نیز ۲۸۰درصد افزایش داشت. قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۷۹۶هزار و ۵۳۴ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۸۶میلیون و ۹۸۹هزار ریال بود که ۳۲درصد به خرید و ۶۸درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

سهام کالسیمین، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران، تراکتورسازی ایران و صنعتی دریایی ایران بیشترین تعداد خریداران و سهام کالسیمین، سیمان سپاهان و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۸۷هزار و ۸۱۲ سهم به ارزش ۳۶۶میلیون و ۱۸۱هزار و ۶۴۱ ریال دادوستد شد که ۲۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری پتروشیمی و صنایع کاغذسازی کاوه بیشترین ارزش معاملات و تولید سموم علف‌کش، سیمان تهران و سیمان صوفیان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد یک میلیون و ۳۵۰هزار و ۹۴۴ سهم (متعلق به ۴۴ شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۲۷۱میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۹درصد به خرید و ۶۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.شرکت‌های کالسیمین، صنعتی دریایی ایران و تولید سموم علف‌کش به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های کالسیمین، ایران خودرو و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز سرمایه‌گذاری ساختمان ایران با ۲۲۹ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.

در این روز یک هزار و ۶ خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد ۱۲میلیون و ۶۳۴هزار و ۱۵۳ سهم به ارزش ۵/۱۰۵میلیارد ریال کردند.سهم اصفهان در کل بورس ۶/۳۰درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۷/۸۴درصد شد.

رشت

در داد و ستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد دو میلیون و ۷۲۱هزار و۸۳۷ سهم به ارزش ۱۳میلیارد ریال مبادله شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های صنعتی دریایی ایران، ساختمان ایران و سنگ‌آهن گل‌گهر بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد یک میلیون و۳۸۵ و یک سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و۷۷۰میلیون ریال از میان ۲۴ شرکت مورد داد و ستد قرار گرفت که ۴۰درصد ارزش معاملات به خرید و ۶۰درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به صنعتی و دریایی ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری بهمن بود.