گروه بورس - تولیدی لاستیک دنا درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آبان امسال را با ۲۰۸میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۴۷ ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت در تیر ماه امسال پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را مبلغ ۲۶۷ ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را کاهش تقاضا در بازار فروش و افزایش مدت زمان تغییرات، اورهال کردن ماشین‌آلات خط تولید و کاهش تولید و فروش و افزایش هزینه‌های عملیاتی و فروش یک باب ساختمان در بلوار آفریقا دانسته است.

لاستیک دنا توانست تا پایان دوره ۹ ماه منتهی به مرداد ماه امسال با تحقق ۹۹ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۴۰درصد از پیش‌بینی درآمد سهم خود را پوشش دهد.

پیش‌بینی عملکرد «پدنا» برای سال مالی منتهی به آبان ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۷درصد افزایش،‌ بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۶۶۴درصد افزایش نشان می‌دهد.

مطابق اطلاعات دریافتی ۶۲درصد سود خالص سال مالی ۸۵ به مبلغ ۳۲میلیارد ریال (به ازای هر سهم ۱۵۴ ریال) خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه است که مربوط به فروش یک باب ساختمان در بلوار آفریقا است.