گروه بورس- بیتا احمدی: سایــت اینترنتــی شــرکت سیمــان خــاش بــه آدرسwww.Khashcement.com برای عموم علاقه‌مندان به ویژه سهامداران و مشتریان این شرکت در دسترس است. با کلیک روی آدرس مزبور، صفحه‌ای به رنگ آبی پیش رویتان باز می‌شود که عکس‌های مختلفی از طرح‌ها و پروژه‌های این شرکت در وسط آن قرار گرفته است. اگر می‌خواهید وارد صفحه اصلی سایت شوید باید Skip Intro موس را قرار داده و کلیک کنید.

در بالای صفحه اصلی سایت این لینک‌ها قرار داده شده است، درباره ما، محصولات، اخبار شرکت، نقشه سایت و تماس باما. آخرین اخبار مربوط به شرکت نیز در سمت راست صفحه خودنمایی می‌کند.

در پایین قسمت اخبار جدولی برای وضعیت قیمت سهام در بورس طراحی شده است که متاسفانه اطلاعات آن به روز نیست. امیدواریم مسوولان فنی سایت نسبت به روزرسانی این قسمت از سایت اقدام کنند.

اگر بر روی لینک، درباره ما موس را قرار دهید، چندین لینک جداگانه پیش رویتان قرار می‌گیرد که عبارتنداز: تاریخچه و کلیات، استراتژی شرکت، بخش‌های شرکت، موقعیت جغرافیایی و فواصل، وضعیت سهام، گزارش‌های مالی، تولید، فروش و صادرات و تالار افتخارات.

اگر بر روی لینک تولید، فروش و صادرات شرکت کلیک کنید، به دلیل اینکه هنوز هیچ اطلاعاتی برای سال‌جاری در آن به ثبت نرسیده است، عملکرد تولید و فروش آن مشخص نیست، اما عملکرد تولید و فروش از ابتدای تاسیس و طی سال‌های مختلف در این قسمت قرار دارد.