کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۲۶۱هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۸۵میلیون ریال معامله شد که ۶۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام پتروشیمی خارک، داروسازی زهراوی و سرمایه‌گذاری بانک ملی بود. سمنان

دیروز تعداد ۱۸۸هزار و ۹۳۸ سهم جمعا با ارزش ۸/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت و ۵۷درصد از ارزش معاملات صورت گرفته به خرید و ۴۳درصد به فروش اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳۷۸هزار و ۴۰۹سهم از سهام ۳۲شرکت به ارزش ۵/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید و ۲۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز پتروشیمی خارک و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۲۷۷هزار و ۵۴۹سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۸۵میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام‌شده در این روز حدود ۸۳درصد مربوط به خرید و حدود ۱۷درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: تراکتورسازی، داروسازی زهراوی و صدرا بود.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۸۷هزار و ۸۱۲سهم به ارزش ۳۶۶میلیون و ۱۸۱هزار و ۶۴۱ریال دادوستد شد که ۲۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری پتروشیمی و صنایع کاغذسازی کاوه بیشترین ارزش معاملات و تولید سموم علف‌کش، سیمان تهران و سیمان صوفیان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.