یزد

دیروز در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۱۰هزار و ۴۳۵سهم به مبلغ دومیلیارد و ۴۳میلیون و ۵۳۷هزار و ۵۹۷ریال مبادله شد. روز گذشته در تالار یزد تعداد ۸۷نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام گازلوله با ۲۵نفر داشت.بیشترین ارزش معاملات بر سهام سرمایه‌گذاری معادن و فلزات به ارزش ۴۸۴میلیون و ۵۸۳هزار و ۱۴۴ریال و کمترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام توسعه صنعتی ایران به ارزش ۸۹۴هزار و ۱۰۵ریال انجام شد. همدان

در معاملات روزگذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۱۹هزار و ۳۶۵سهم به ارزش ۳۷۵میلیون و ۳۹هزار و ۸۵۵ریال دادوستد شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده سیمان صوفیان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و صنعتی دریایی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۱هزار و ۷۴۹ سهم به ارزش بیش از ۱۹۰میلیون ریال از میان ۱۳ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت، که ۶ شرکت با افزایش قیمت و ۷شرکت با کاهش قیمت روبه‌رو بود.بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان بوده و بیشترین حجم فروش مربوط به شرکت لیزینگ ایران و بیشترین ارزش فروش مربوط به شرکت آلومتک بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته، شاهد دادوستد ۵۰۲هزار و ۷۳۳ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۴ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۰درصد به خرید و ۵۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، لوله و ماشین‌سازی ایران و رینگ‌سازی مشهد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سایپا و کمباین‌سازی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۴۰هزار و ۴۹۷ سهم به ارزش دو میلیارد و ۱۹۵میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۸درصد مربوط به خرید و ۴۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران از استقبال بیشتری برخوردار بود.

کرمان

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۴۲۸هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۳۹۷میلیون ریال معامله شد که ۳۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام سرمایه‌گذاری شاهد، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و فرآورده‌های نسوز آذر بود.

کرج

در معاملات دیروز تالار کرج میزان ۷میلیون و ۵۹۰هزار و ۴۴۴ سهم به ارزش بیش از ۴۴میلیارد و ۳۶۱میلیون ریال دادوستد شد که ۴۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌‌های معامله شده سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم از نظر حجم و ارزش خرید اعلام شد.همچنین شرکت سازه‌پویش بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص داد.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۱۰۲هزار و ۱۷۴ سهم از سهام ۵۰ شرکت به ارزش ۵/۴میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، سیمان صوفیان و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران به خود اختصاص دادند.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین روز گذشته، شاهد دادوستد ۴۷۶هزار و ۸۶۳سهم به ارزش بیش از دومیلیارد و ۱۶۳میلیون و ۵۷۴هزار ریال بود که ۲۸درصد به خرید و ۷۲درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

سهام سایپا، تراکتورسازی ایران و ساختمان اصفهان بیشترین تعداد خریداران و سهام سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، تراکتورسازی ایران و نفت بهران بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز تالار منطقه‌ای اصفهان شاهد دادوستد پنج‌میلیون و ۸۵۰هزار و ۹۴۷سهم به ارزش ۵۸میلیارد و ۱۹۵میلیون و ۷۳۵هزار و ۹۹۴ریال بود. بیشترین ارزش ریالی به نفت بهران اختصاص داشت و پرطرفدارترین سهم بانک پارسیان بود.