گروه بورس- هیات‌‌مدیره شرکت شکر در نظر دارد پیشنهاد تقسیم مبلغ 15میلیارد و 662میلیون ریال از سود سال مالی 86 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیشنهاد این شرکت تقسیم مبلغ ۵۵۹ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی ۸۶ است.
شکر برای اولین بار درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان سال 86 را با 28میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 622ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «قشکر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی حدود ۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات حدود ۶درصد کاهش نشان می‌دهد.
همچنین شکر برای هر سهم خود در سال مالی منتهی به تابستان امسال مبلغ 658ریال درآمد پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره 9ماه منتهی به تابستان با تحقق مبلغ 651ریال سود به ازای هر سهم معادل 99درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.
هیات‌مدیره در نظر دارد پیشنهاد تقسیم مبلغ ۱۶میلیارد و ۲۴۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۵۸۰ریال) از سود سال مالی ۸۵ را به مجمع عمومی سالانه پیشنهاد کند.
مطابق بند 6 گزارش حسابرس در خصوص صورت‌های مالی سال مالی 84 از بابت 4500میلیون ریال سرمایه‌گذاری در 25درصد سرمایه ثبت شده 18میلیارد ریالی شرکت خمیرمایه رویان شاهرود که زیان انباشته آن در پایان سال 1383 بالغ بر 3/21میلیارد ریال ذخیره‌‌ای بابت کاهش ارزش در نظر گرفته نشده است. در این خصوص، از آنجایی که شواهد و قرائن مستندی دال بر دائمی نبودن کاهش ارزش سرمایه‌گذاری مزبور ملاحظه نشده لازم بود، از این بابت ذخیره‌ای به میزان چهارمیلیارد و 500میلیون ریال (161ریال به ازای هر سهم) در حساب‌های شرکت منظور می‌شد.