یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۲۴۹هزار و ۹۷۵سهم به مبلغ ۳میلیارد و ۸۷میلیون و ۲۴۸هزار و ۳۲ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۴۰نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام نیرومحرکه با ۳۴نفر داشتند. شیراز

در معاملات روز شنبه در بورس فارس تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال مبادله شد که ۷۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌ ایران‌خودرو، گروه بهمن و سرمایه‌گذاری توسعه ملی داشتند.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان سه میلیون و ۸۶هزار و ۱۳۷ سهم به ارزش ۹/۹میلیارد ریال مبادله شد که ۷۶درصد آن مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های نیرو محرکه، ایران خودرو، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، پتروشیمی خارک، سرمایه‌گذاری مسکن و زامیاد بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۵۹هزار و ۳۹ سهم به ارزش بیش از ۲۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۹درصد ارزش معاملات به خرید و ۱۱درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به بانک پارسیان بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۶۷۳هزار و ۱۰۰ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۲۶میلیون ریال از سهام ۲۱ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۳درصد مربوط به خرید و ۱۷درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیرومحرکه و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد دو‌میلیون و ۵۴۳هزار و ۹۸۶ سهم از سهام ۶۳ شرکت به ارزش ۸/۷میلیارد ریال دادوستد شد که ۸۲درصد آن مربوط به خرید و ۱۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن و نیرومحرکه بود.

سمنان

دیروز تعداد ۵۲۳هزار و ۳۶۲ سهم جمعا به ارزش ۱/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرارگرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۷۹درصد به خرید و ۲۱درصد به فروش اختصاص داشت. بیشترین حجم معاملات خرید بورس منطقه سمنان در این روز از نظر ارزش، سهام سرمایه‌گذاری مسکن بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد ۴۷۵هزار و ۵۴۵ سهم (متعلق به ۴۵ شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۶۰میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۸۷درصد به خرید و ۱۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های سایپا، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۲۵۱هزار و ۲۵۴ سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۱۳۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۲درصد مربوط به خرید و حدود ۱۸درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز، ایران‌خودرو، سموم علف کش، تولی‌پرس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بود.

کرج

دیروز در تالار معاملات کرج تعداد ۸/۵میلیون سهم به ارزش ۶۶۸/۱۶میلیون ریال دادوستد شد که در بین سایر مناطق از نظر حجم و ارزش معاملات رتبه دوم را کسب کرد. ایران‌خودرو بیشترین حجم و ارزش خرید را در این روز به خود اختصاص داد. همچنین سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران بیشترین حجم و لوله و تجهیزات سدید بیشترین ارزش فروش را داشتند.

همدان

در معاملات دیروز بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۸۶هزار و ۶۶۸ سهم به ارزش ۵۲۶میلیون و ۹۹۵هزار و ۵۴۱ریال دادوستد شد که ۸۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.تولی‌پرس، مهرکام پارس و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بیشترین ارزش معاملات و مهرکام پارس بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.