معرفی سایت شرکت ایران تحلیل

گروه بورس - بیتا احمدی : کلیه سهامداران بازار سرمایه می‌توانند از اطلاعات سایت اینترنتی ایران تحلیل که در این آدرس www.irantahlil.com قابل دسترس است، استفاده کنند. با ورود به سایت اینترنتی شرکت ایران تحلیل، صفحه‌ای پیش رویتان گشوده می‌شود که در سمت راست آن نمودار تغییرات هفتگی شاخص کل و گزارش‌های بازار به تفکیک روز و ماه و سال آمده است.

در وسط صفحه اصلی این سایت گزارش کلی و خبرهای داغ گنجانده شده است. اگر بر روی آن کلیک کنید. پیغامی برای شما می‌آید مبنی بر اینکه این بخش مخصوص استفاده اعضای سایت است و شما باید نام کاربری و روز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید از اطلاعات این قسمت از سایت استفاده کنید. در سمت چپ بالای سایت ایران تحلیل، جعبه کوچکی قرار دارد که در آن اعضا می‌توانند با وارد کردن کلمه عبور به اطلاعات موردنظرشان دسترسی پیدا کنند.

در پایین صفحه اصلی سایت ایران تحلیل سر لینک صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، قرار داده شده است و در سمت راست آن تعداد کاربران کنونی و بازدیدکنندگان امروز این سایت تعبیه شده است. اگر به عضویت سایت ایران تحلیل درآیید، می‌توانید اطلاعات لحظه‌به‌لحظه بورس را دریافت کرده و از تازه‌ترین خبرهای بازار سرمایه مطلع شوید.

لینک‌هایی که در بالای صفحه سایت ایران‌تحلیل قرار گرفته است، عبارتند از: صفحه‌اصلی، تحلیل‌ها، گزارش‌های روزانه، آموزش، کارگزاری‌ها، تعرفه اشتراک و دریافت قلم. اگر موس را بر روی لینک تحلیل‌ها قرار دهید، پنج لینک جداگانه به نام‌های تحلیل بنیادی شرکت‌ها، تحلیل تکنیکی شرکت‌ها، تحلیل اطلاعیه شرکت‌ها، تحلیل صنعت و تحقیقات بازار.

در لینک گزارش‌های روزانه نیز به همین شکل به بخش‌های مجزا تقسیم می‌شود که عبارتند از: گزارش لحظه‌به‌لحظه بازار، گزارش بازار، اخبار شرکت‌ها، اخبار موثر بر بورس و خلاصه اطلاعیه‌ها. اگر روی اخبار موثر بر بورس کلیک کنید، گزیده مهم‌ترین خبرهای بورس در همان روز در دسترستان قرار می‌گیرد. لینک آموزش به دو بخش تقسیم‌بندی می‌شود که عبارتند از، مقالات آموزشی، مقالات رسیده در لینک، مقالات آموزشی آشنایی با ریسک، کدام سهام را انتخاب کنیم.

سایت فرانگر لذت سرمایه‌گذاری را به شما نشان خواهد داد.