گروه بورس- بیتا احمدی: مشتریان و سهامداران شرکت ماشین‌سازی اراک می‌توانند به آدرس اینترنتی ir ا.WWW . msa مراجعه کنند. با ورود به سایت شرکت ماشین‌سازی اراک صفحه‌ای پیش روی‌تان گشوده می‌شود که در وسط آن نمایی از پل عظیم ایذه در مرحله بهره‌برداری قرار داده شده است.

این پل بزرگ‌ترین پل زیرقوسی در خاورمیانه بر روی سد کارون است که به وسیله مهندسان و متخصصان شرکت ماشین‌سازی اراک ساخته و نصب شده است.

در بالای صفحه اصلی سایت، چند لینک قرار دارد که عبارتند از: طرح و توسعه، آگهی، پروژه‌ها، معرفی، محصولات و تولیدات، توانمندی‌ها، تجارت و بازرگانی، اطلاعات فنی و زبان انگلیسی. در لینک تجارت و بازرگانی این سایت چند لینک جداگانه وجود دارد که عبارتند از: خرید، فروش، صادرات، بازرگانی خارجی، نیاز‌های عمده، مواد اولیه و بورس. همچنین در این سایت لینکی قرار دارد که برنامه‌های این شرکت برای تکمیل منابع انسانی از کارشناسان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دعوت به همکاری کرده است. افرادی که دارای لیسانس و یا فوق‌لیسانس مکانیک، صنایع و مدیریت صنعتی هستند می‌توانند به سایت ماشین‌سازی اراک مراجعه و متقاضی استخدام در رشته‌های مزبور باشند. متاسفانه اکثر لینک‌های این سایت باز نشد و ما نتوانستیم اطلاعات بیشتری از این سایت در اختیارتان قرار دهیم.