رشت

در معاملات روز سه‌شنبه بورس گیلان تعداد ۱/۲میلیون سهم به ارزش ۷/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های فولاد مبارکه، بانک اقتصاد نوین و توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه‌شنبه شاهد دادوستد ۷۹۸هزار و ۱۹۳ (متعلق به ۱۷شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۴۸میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۸۰درصد به خرید و ۲۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. سهام شرکت‌های سایپا، فولاد مبارکه اصفهان و چادرملو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸/۱میلیون سهم از سهام ۳۱ شرکت به ارزش ۵/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۸۵۶هزار و ۸۰۳سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۲/۲میلیارد ریال بود که ۴۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۶/۴۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۴۸هزار و ۲۳۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۲۱میلیون و ۹هزار و ۴۶ریال دادوستد شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.فولاد مبارکه اصفهان، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۷۹۳هزار و ۹۰۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۲۰میلیون ریال از سهام ۱۷شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۸درصد مربوط به خرید و ۶۲درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.