گروه بورس- پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات امسال صنعتی کیمیدارو در مقایسه با سال مالی قبل 12درصد کاهش نشان می‌دهد.
براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، کیمیدارو درآمد هر سهم امسال را با ۶۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۳۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «دکیمی» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 20درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 18درصد افزایش و سود عملیاتی 30درصد افزایش داشته است.
هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۴۲۰۰۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۷۰۰ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در ۱۵ اسفند ۸۵ اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۸۰۰ ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران پیشنهاد کند.
کیمیدارو طرح توسعه و تکمیل واحد آمپول‌سازی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 31میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 13370میلیون ریال بوده (44درصد پیشرفت کار) و تاریخ بهره‌برداری آن نیمه دوم سال 1386 است.
درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها در سال مالی ۸۶ مبلغ ۲۶۱۴۳میلیون ریال (۴۳۶ریال به ازای هر سهم) معادل ۳۲درصد از کل سود خالص است.
این مبلغ در سال مالی قبل 44285میلیون ریال (738ریال به ازای هر سهم) معادل 48درصد از کل سود خالص دوره بوده است.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در ۱۵ اسفند ۸۵ مبلغ ۱۳۵۰ریال اعلام کرده بود که با وجود عدم تغییر با اهمیت پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات آن تغییر کرده است که شرکت دلایل آن را اعلام نکرده است.