کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳۹۱هزار و ۲۰۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹میلیون ریال از سهام ۲۱شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده داروسازی البرز و چادرملو، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۷۸۳هزار و ۳۰۰سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۶درصد مربوط به خرید و حدود ۶۴درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو، داروسازی کوثر و فولاد مبارکه اصفهان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش ۳/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۲۳۷نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملت، چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان با ۶۹، ۵۵ و ۲۷نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و داروسازی کوثر انجام شد.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۴۷۴هزار و ۱۳۲سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۱ریال بود که ۸/۷۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین چادرملو با ۸/۳۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۲هزار و ۹۲۸سهم به ارزش ۵۷۵میلیون و ۸۴۴هزار و ۲۵۰ریال دادوستد شد که ۴۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. باما، کربن ایران و سرمایه‌گذاری شاهد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۴۷۶هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۳۸میلیون ریال معامله شد که ۱۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام سایپا، البرز دارو و کربن ایران بود.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش ۵/۳میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۰درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های فولاد‌مبارکه، صنعتی چادرملو و نیرو محرکه بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

سمنان

دیروز تعداد ۱/۱میلیون سهم جمعا به ارزش ۶/۳میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۸درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۲درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۲۱ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۸ نماد با افزایش و ۱۰نماد با کاهش مواجه بود و نماد ۳شرکت بدون تغییر باقی ماند. همچنین بیشترین حجم معاملات ریالی خرید طی این‌روز در تالار سمنان به سهام فولاد مبارکه اصفهان اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۱میلیون سهم از سهام ۴۳شرکت به ارزش ۴/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز چادرملو بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۸میلیارد ریال مبادله شد که ۷۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۶شرکت بود.