گروه بورس - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی اردکان به ازای هر سهم ۱۴۰ریال سود تقسیم کرد.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی اردکان روز گذشته با حضور ۵/۸۲درصد از سهامداران این شرکت برگزار شد. در این مجمع صورت‌های مالی به تصویب رسید و بر اساس پیشنهاد سهامدار عمده شرکت یعنی مجتمع صنایع و معادن احیا سپاهان مقرر شد میان سهامداران مبلغ ۱۴۰ریال سود تقسیم شود.

ریاست مجمع مزبور را آقای شهشهانی به نمایندگی از شرکت احیا سپاهان بر عهده داشت و ناظران آقایان یحیی‌ آبادی به نمایندگی از فرآوری نسوز آذر و رضازاده به نمایندگی از بیمه مرکزی ایران حضور داشتند و منشی جلسه آقای ابراهیمی مدیر حقوقی و مجامع شرکت احیا سپاهان بودند.بنابراین گزارش، روزنامه دنیای اقتصاد و جمهوری به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت معرفی شدند.

به رغم افزایش قیمت محصولات در سه سال گذشته سایپا شیشه ۴۰۰ریال سود تقسیم کرد

گروه بورس- شرکت سایپا شیشه ۴۰۰ریال سود برای سال ۸۵ تقسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما به رغم رشد هزینه‌ها در سه سال گذشته، قیمت فروش محصولات سایپا شیشه ثابت ماند و شرکت با این شرایط توانست ۴۰۰ریال سود به هر سهم اختصاص دهد. در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سایپا شیشه که با حضور اکثر سهامدران برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت و سود نقدی هر سهم به تصویب رسید.

در این مجمع مهندس صباغی، مدیر عامل شرکت سایپا شیشه گزارش عملکرد سال ۸۵ شرکت را تشریح کرد و به سوالات سهامداران پاسخ داد.وی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته تولیدات شرکت به طور میانگین ۳۰درصد رشد داشته، میزان تولید محصولات شرکت در سال ۸۶ را با افزایش نسبت به سال ۸۵ پیش‌بینی کرد.

بنابر این گزارش، مجمع سایپا شیشه به ریاست سید محمدرضا صباغی، دبیری محمد حیدری و نظارت قلعه بانی و ریاحی اداره شد.

افزایش سرمایه پارس‌خودرو به ۲۰۰میلیارد تومان

گروه بورس- سرمایه پارس‌خودرو به ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ما در مجمع عمومی فوق‌العاده پارس‌خودرو که به منظور افزایش سرمایه برگزار شد، سرمایه شرکت از ۱۲۰میلیارد تومان به ۲۰۰میلیارد تومان افزایش یافت. این افزایش سرمایه به منظور طرح ایجاد خط رنگ دو پارس‌خودرو صورت گرفت.مجمع مزبور به دبیری محمد حیدری، ریاست روشنی مقدم و نظارت قلعه‌بانی و امینیان اداره شد.