گروه بورس- سود انباشته شرکت صنایع ریخته‌گری ایران در پایان سال مالی منتهی به اسفند ۸۵ بالغ بر ۱۲میلیارد و ۲۳۴میلیون ریال بود. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، این مبلغ در مقایسه با سال مالی قبل ۲۴۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

مجموع دارایی‌های جاری ریخته‌گری تراکتورسازی در سال مالی ۸۵ بالغ بر ۱۶۵میلیارد و ۸۱۶میلیون ریال بود. همچنین سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت «خریخت» در سال مورد گزارش شامل سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورس و سایر شرکت‌ها بالغ بر ۲۱میلیارد و ۹۶میلیون ریال است.

از جمله شرکت‌های بورسی که «خریخت» در آنها سرمایه‌گذاری کرده است می‌توان به شرکت‌های سایپا، گروه بهمن، ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری بهمن و سیمان تهران اشاره کرد.

صنایع ریخته‌گری ایران در سال مالی ۸۵ مبلغ ۱۳۵میلیارد و ۶۰میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت و همچنین سود عملیاتی این شرکت نیز ۸۹۲/۸ میلیارد ریال بود.

بنابر اطلاعات ارائه شده سود ابرازی عملکرد سال ۱۳۸۵ به مبلغ ۲۷۳/۱۰میلیارد ریال پس از کسر معافیت‌های مربوطه به سود حاصل از صادرات، سپرده‌های بانکی و معافیت گروه بهمن به مبلغ ۵۱۷/۴میلیارد ریال به عنوان درآمد مشمول مالیات ابرازی تعیین و پس از کسر کسور قانونی به سهامداران پرداخت خواهد شد.

همچنین سود سهام پیشنهادی شرکت در سال مالی مورد گزارش مبلغ ۹میلیارد ریال سود سهام (سود پیشنهادی هر سهم ۹۰۰ریال) جهت تصویب به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد شده است.

لازم به ذکر است سود سهام و پاداش اعضای هیات‌مدیره برای سال مالی قبل به مبلغ ۱۶میلیارد و ۲۲۰میلیون‌ریال تصویب شد.