شهید قندی ۱۴۰ریال سود داد

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کابل‌های مخابراتی شهید قندی ۱۴۰ریال سود برای هر سهم سال ۸۵ شرکت تصویب کرد. به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که با حضور ۱/۸۱درصد سهامداران برپا شد، صورت‌های سود و زیان و ترازنامه شرکت به تصویب رسید. براساس تصمیمات این مجمع روزنامه‌های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه‌های کثیرالانتشار شرکت انتخاب شدند.مجمع مزبور را علی‌اکبری به عنوان رییس، ذبیحی به عنوان دبیر و رفیعی و کیانی به عنوان ناظر اداره کردند. ارزش کامل مجمع طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

تقسیم ۵۵۰ریال سود از سوی رایان سایپا

گروه بورس- شرکت رایان سایپا ۵۵۰ریال سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ما، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که با حضور ۶۶/۹۳درصد سهامداران برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت به تصویب رسید. مجمع مزبور به ریاست جمشیدی، دبیری حیدری و نظارت قلعه‌بانی و روشنی مقدم اداره شد. در این مجمع روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه اقتصادی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

ملی سرب و روی ۴۰۰ ریال سود داد

گروه بورس- جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت ملی سرب و روی روز چهارشنبه با حضور اکثریت سهامداران در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد و پس از ارائه صورت‌های مالی و تصویب آنها، مقرر شد به ازای هر سهم ۴۰۰ریال سود به سهامداران پرداخت شود. گزارش کامل عملکرد سالانه شرکت در روزنامه روز شنبه منتشر خواهد شد.

پرداخت ۱۴۰ریال سود برای سهم «کنیلو»

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشی نیلو با حضور ۹۰درصد از سهامداران شرکت برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، شرکت کاشی نیلو در جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود پرداخت مبلغ ۱۴۰ریال سود به ازای هر سهم را تصویب کرد. در این جلسه که به ریاست آقای فیروز دوست محمدی برگزار شد، مهندس لاریجانی، مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیات مدیره پرداخت. همچنین صورت‌های مالی سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۵ مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

بر جلسه مزبور آقایان علیرضا شایانی نماینده شرکت صدر تامین و عباس حسینی سهی نماینده کاشی و سرامیک الوند و خاک چینی نظارت کردند.

تصویب تقسیم ۷۵۰ریال سود برای هر سهم «دابور»

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت داروسازی ابوریحان با حضور ۵/۹۳درصد سهامداران تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ما، ریاست مجمع را دکتر «محمدزاده» بر عهده داشت و ناظرین مجمع دکتر شکیبایی و آقای باغ‌دوست بودند. همچنین دکتر محسن هاشم دبیرمجمع بود. در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد شرکت در سال مالی ۸۵، سهامداران با تقسیم مبلغ ۷۵۰ریال سود به ازای هر سهم موافقت کردند. همچنین موسسه حسابرسی دایارایان به عنوان بازرس قانونی داروسازی ابوریحان انتخاب شد.