تصویب ۷۶۰ریال سود برای هر سهم پارس‌خودرو

گروه بورس- پارس‌خودرو به هر سهم سال ۸۵ خود ۷۶۰ریال سود نقدی می‌دهد. به گزارش خبرنگار ما، در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که با حضور ۱۶/۹۳درصد سهامداران رسمیت یافت، ضمن تایید صورت‌های مالی سال ۸۵ شرکت مبلغ ۷۶۰ریال سود نقدی برای هر سهم به تصویب رسید.

مجمع پارس‌خودرو را محمد روشنی مقدم به عنوان رییس، محمد حیدری به عنوان دبیر و احمد قلعه‌بانی و امینیان به عنوان ناظر اداره کردند.

لیزینگ ایرانیان ۳۰۵ریال سود نقدی داد

شرکت لیزینگ ایرانیان (سهامی‌عام) روز ششم خرداد ماه سال‌جاری مجمع عمومی عادی سالانه برگزار کرد.به گزارش خبرنگار ما، ریاست این جلسه را آقای مختاری بر عهده داشته، آقایان هادی مورخ و سوادکوهی نیز ناظران این مجمع بودند و حسین واعظ سلطانی هم دبیری جلسه را عهده‌دار بود.بنابراین گزارش، در مجمع شرکت لیزینگ ایرانیان علی زارعی، مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش هیات‌مدیره به مجمع پرداخت و از آخرین تحولات رخ داده در این شرکت سخن گفت.این گزارش می‌افزاید: پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره و حسابرس قانونی، حاضران در مجمع با پرداخت ۳۰۵ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرند، ضمن اینکه موسسه حسابرسی هادی‌حساب به عنوان حسابرس قانون شرکت انتخاب و معرفی شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه کاشی سعدی

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت کاشی سعدی با حضور ۱۱/۸۷درصد از سهامداران این شرکت روز گذشته برگزار شد.به گزارش خبرنگار ما، ریاست جلسه مجمع کاشی سعدی برعهده آقای شایانی بود.مجید هاتف‌‌وحید و سیدعباس حسینی هر یک نمایندگان سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و لعابیران بر این جلسه نظارت کردند.بر این اساس در مجمع سالانه این شرکت سودی به سهامداران اختصاص نیافت.

۶۰۰ریال سود برای سهامداران دوده صنعتی

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت دوده صنعتی پارس به ازای هر سهم ۶۰۰ریال سود تقسیم کرد.به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که ۹۶درصد از سهامداران حضور داشتند، نحوه تقسیم سود را بدین صورت عنوان کردند که ۷۰۷ریال باشد اما با توجه به افزایش سرمایه شرکت تصمیم‌گیری شد به ازای هر سهم ۵۰ریال به صورت اندوخته قانونی باقی بماند.همچنین پیشنهاد سهامدار عمده شرکت دوده صنعتی نیز تقسیم ۶۰۰ریال سود بود که به اتفاق آرا به تصویب رسید.در این مجمع مهندس پور محمدی، مدیرعامل شرکت به قرائت گزارش عملکرد سال مالی ۸۵ پرداخت و متذکر شد: در طی سال گذشته به رغم افزایش هزینه‌های مواد اولیه و حجم زیاد کار برای پروژه طرح توسعه شرکت، اهداف پروژه مزبور به ثمر نشست و ما از EPS اعلامی خود جلو افتادیم.وی با اشاره به اینکه کربن بلاک از اقلام مهم صنعت تایرسازی است گفت: با افزایش ظرفیت تولید کربن بلاک هر چه بیشتر به صنعت تایرسازی و خودروسازی کشور کمک خواهیم کرد و بستر مناسبی برای صادرات آن فراهم خواهد شد. مهندس پور محمدی در جمع سهامداران شرکت برنامه‌‌های سال ۸۶ را بر شمرد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم با بهینه کردن کارخانه از جهت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دسترسی به آخرین تکنولوژی‌ها از طریق مشاوره با کارشناسان خارجی و داخلی سطح تولیدات شرکت را ارتقا دهیم.همچنین در مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت EPS سال ۸۶ مبلغ ۷۸۶ریال به ازای هر سهم پیش‌بینی شد.گفتنی است ریاست مجمع مزبور را آقای سیدعلیرضا عظیمی پور به نمایندگی از شرکت کربن ایران برعهده داشتند، منشی جلسه آقای مهندس پورمحمدی،‌ مدیر عامل شرکت بودند و ناظران آقایان شهریاری به نمایندگی از شرکت کربن ایران و احمد مهجوری از بانک ملی حضور داشتند.

تقسیم ۲۰تومان سود نقدی توسط داروسازی امین

داروسازی امین مجمع عمومی عادی سالانه خود را با حضور ۸۵درصد سهامداران برگزار کرد که پس از تصویب صورت‌های مالی مقرر شد به ازای هر سهم ۲۰۰ریال سود نقدی پرداخت شود.

امتناع «کاشی پارس»از اطلاع رسانی

مجمع عمومی عادی شرکت کاشی پارس روز پنجشنبه گذشته در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد و مسوولان برگزاری مجمع از ورود خبرنگاران به جلسه مجمع ممانعت به عمل آوردند.اخبار مربوط به تصمیم‌های اتخاذ شده در جلسه یاد‌شده در صورت دریافت، به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

پتروشیمی فارابی ۳۷۰ریال سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پتروشیمی فارابی در روز گذشته با حضور ۱/۸۶درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات‌مدیره شرکت در سال مالی ۸۵، تقسیم مبلغ ۳۷۰ریال سود به ازای هر سهم مورد تصویب سهامداران قرار گرفت.