ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۶میلیون و ۹۳۸هزار و ۲۶۱سهم به ارزش بیش از ۱۸میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام‌شده در این روز حدود ۳درصد مربوط به خرید و حدود ۹۷درصد مربوط به فروش سهام بود.در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و سیمان تهران دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند. ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۷۴۹هزار و ۴۱۸ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۹۴/۲ریال بود که ۱/۲۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین معدنی و صنعتی چادرملو با ۹/۳۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق‌بهادار خراسان تعداد ۲میلیون سهم به ارزش ۵میلیارد ریال مبادله شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۱شرکت بود.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۰۵هزار و ۱۸۹سهم به ارزش ۳۷۲میلیون و ۳۱۲هزار و ۷۹ریال دادوستد شد که ۲۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.فرآوری مواد معدنی ایران، پارس‌خودرو و زامیاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۸۱هزار سهم به ارزش ۷۵۵میلیون ریال از سهام ۱۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۷درصد مربوط به خرید و ۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده صنعتی دریایی ایران و ملی صنایع مس ایران، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۵/۵میلیون سهم جمعا به ارزش ۷/۱۳میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۲درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۸درصد به فروش اختصاص داشت.بیشترین حجم ریالی خرید طی این روز در تالار سمنان به ترتیب به سهام شرکت‌های کیمیدارو، ملی مس، بانک اقتصاد نوین اختصاص داشت.

شیراز

در معاملات روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۹۷۲هزار سهم به ارزش ۷/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۴۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.در بورس فارس در مجموع ۱۲۶نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را شرکت‌های صنعتی دریایی، سرمایه‌گذاری ملت و سایپا آذین داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های پارس خودرو، صنعتی دریایی و سایپا آذین انجام شد.

کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۶/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۷۰۳میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۱درصد مربوط به خرید و ۵۹درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت صنعتی دریایی صدرا بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه، شاهد دادوستد ۴۲۶هزار و ۴۳۸سهم (متعلق به ۳۱شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال بود.