گروه بورس- شرکت صنعتی و معدنی چادرملو (سهامی‌عام) بیش از ۸۰درصد از سود خودرا بین سهامداران تقسیم کرد. به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با حضور بیش از ۹۰درصد سهامداران، اعضای هیات‌مدیره، بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس در باشگاه بانک سپه تهران برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر قالیباف به نمایندگی از سرمایه‌گذاری امید و نظارت آقایان سعدمحمدی به نمایندگی از «ایمیدرو» و علی‌ اکبری به نمایندگی از سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برپا شد، گزارش عملکرد هیات‌مدیره توسط مهندس نوریان، مدیرعامل شرکت به سهامداران ارائه شد.

پس از قرائت گزارش بازرس قانونی و تصویب صورت‌های مالی، به اتفاق آرا مقرر شد بیش از ۸۰درصد سود حاصله (به ازای هر سهم ۴۵۰ریال) بین سهامداران تقسیم شود. براساس این خبر در ادامه جلسه هیات‌مدیره قبلی به عنوان هیات‌مدیره جدید نیز انتخاب شدند.

تصویب افزایش سرمایه سیمان بجنورد

گروه بورس- مجمع عموی عادی سالانه شرکت سیمان بجنورد صبح دیروز با حضور بیش از ۹۰درصد سهامداران برگزار شد.

در این مجمع علاوه بر تصویب صورت‌های مالی دوره ۵ ماه منتهی به پایان اسفند‌ماه سال ۸۵ ، سود هر سهم این دوره ۱۳۰ریال به تصویب رسید.

بنابراین گزارش مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت نیز که در ادامه مجمع عمومی برگزار شد، با افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۱۹۶میلیارد ریال موافقت کرد. بر این اساس سرمایه شرکت از ۱۹۶میلیارد ریال به ۳۹۲میلیارد ریال افزایش یافت. مجامع مزبور به ریاست فرامرز رمضانی، دبیری محمد نصیری و نظارت توکل و رستمی برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه لعابیران

گروه بورس - در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت لعابیران (سهامی عام) EPS سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۶۱۰ریال تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ما، در این مجمع که روز گذشته در محل باشگاه بانک رفاه برگزار گردید، ۱۹/۸۴درصد از سهامداران حضور داشتند. در این مجمع مدیرعامل شرکت گزارش عملکرد سال‌مالی ۸۵ را قرائت کرد و جایگاه مهم لعابیران را در میان شرکت‌هایی همچون الوند، پارس، سعدی، نیلو، سامان، سینا، سمنان، فیروزه مشهد و میبد برشمرد و تاکید کرد، شرکت لعابیران به صورت پلکانی راه توسعه و پیشرفت را می‌پیماید.

مجمع عمومی توسعه و تجارت صبا برگزار شد

گروه بورس - مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توسعه و تجارت بین‌المللی صبا با حضور ۱۰۰درصد صاحبان سهام این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، حسین ملاحسین آقا ریاست این جلسه را عهده‌دار بود و محمدعلی وطنی و احمد ورزشکار به عنوان ناظران مجمع انتخاب شدند، محسن ثابت هم منشی این جلسه بود.

بنابراین گزارش، پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی، صورت‌های مالی و ترازنامه شرکت مورد تصویب حاضران قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: سهامداران شرکت توسعه و تجارت بین‌المللی صبا ضمن انتخاب موسسه حسابرسی بهراد مشار، روزنامه دنیای اقتصاد را به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت برگزیدند.