کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۴۸۶هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۴۶میلیون ریال از سهام ۳۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۲۰میلیون و ۴۳۹هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰۹میلیارد و ۴۴میلیون ریال معامله شد که ۵۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۷۷هزار و ۵۶۷ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۸۰۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۲درصد مربوط به خرید و حدود ۱۸درصد مربوط به فروش سهام بود.در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، کاما، فرآوری مواد معدنی و سیمان فارس خوزستان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

رشت

در معاملات روز دوشنبه بورس گیلان با معامله تعداد یک‌میلیون و ۹۵هزار سهم به ارزش ۸/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۳/۱میلیون سهم از سهام ۵۶ شرکت به ارزش ۱/۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۷۹۷هزار و ۳۷۵ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۹۲میلیون و ۳۶۸هزار و ۶۷۰ ریال دادوستد شد که ۵۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.پارس خودرو، فرآوری مواد معدنی ایران و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۹/۹میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۵میلیارد و ۲۷۵میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۳درصد مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده حق تقدم شرکت کابل البرز بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد.