کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج تعداد ۸/۵میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۲میلیارد و ۷۰میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۲درصد مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش بود.تالار کرج با ۵/۷درصد رتبه اول معاملات را در بین سایر تالارهای منطقه‌ای به خود اختصاص داد. ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۴۵۶هزار و ۲۸۴سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۴میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام‌شده در این روز حدود ۴۳درصد مربوط به خرید و حدود ۵۷درصد مربوط به فروش سهام بود.

در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، کالسیمین، صنعتی بهشهر و فولاد مبارکه اصفهان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق‌بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۱۰میلیارد ریال مبادله شد که ۳۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۰شرکت بود.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶/۱میلیون سهم از سهام ۴۶شرکت به ارزش ۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۲۷هزار و ۳۴۲سهم به ارزش یک میلیارد و ۲۹۴میلیون و ۵۱۷هزار و ۷۱۰ریال دادوستد شد که ۲۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.ملی صنایع مس ایران، نفت بهران و لیزینگ خودرو غدیر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۹/۱میلیون سهم به ارزش یک میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۲۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن روی ایران و کالسیمین بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۸۹۸هزار و ۸۷۶ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۴میلیارد ریال بود که ۶۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.