روابط‌عمومی ایران‌خودرو: شماری از کارگزاران بورس تحت‌تاثیر پیشرفت‌های خیره‌کننده ایران‌خودرو قرار گرفتند گروه بورس- قائم‌مقام ایران‌خودرو می‌گوید: رسانه‌ها علیه دستاوردهای صنعت خودرو جوسازی می‌کنند.

به گزارش روابط‌عمومی ایران‌خودرو، گروه ۴۰نفره از کارگزاران سازمان بورس در نشستی با مدیرعامل و سایر مدیران ارشد شرکت ایران‌خودرو در جریان فعالیت‌های این شرکت در زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های این بنگاه اقتصادی به عنوان خودروساز برتر کشورمان برای تثبیت موقعیت مالی و اقتصادی در بورس قرار گرفتند.

در این نشست که بیش از سه ساعت طول کشید طرفین در مورد اتخاذ راهکارهای جدید برای همکاری و تعامل بیشتر به تبادل نظر پرداختند.

در این نشست عارف نوروزی قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو با ارائه تحلیلی از چالش‌هایی که ایران‌خودرو پس از حذف پیکان از مدار تولید با آنها دست به گریبان بوده است، گفت: ایران‌خودرو با در پیش گرفتن تدابیری از جمله اصلاح ساختار مالی و تشکیلاتی توانست به تلاش‌های خود به عنوان یک شرکت خودروساز برتر کشورمان شدت بیشتری ببخشد و با هدفمند کردن برنامه‌های راهبردی خود توانست نقش کلیدی خود را در صنعت خودروسازی ایران حفظ کند.دکتر نوروزی با اشاره به جوسازی های رسانه‌ای علیه دستاوردهای صنعت خودروسازی کشور تصریح کرد: متاسفانه نظام رسانه‌ای کشور به گونه‌ای است که هر از چند گاهی علیه این صنعت و موفقیت‌های آن جوسازی می‌شود، در حالی که واقعیت امر چیز دیگری است و می‌توان با جدیت گفت که جریان رو به رشد این صنعت به‌رغم همه این کارشکنی‌ها با جدیت ادامه دارد.

منوچهر منطقی مدیرعامل گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو نیز در این نشست با تشریح برنامه‌های راهبردی این شرکت در ابعاد مختلف به خصوص استفاده از جدیدترین فناوری‌ها برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات و نیز صدور خودرو و سرمایه‌گذاری در خارج کشور گفت: ایران‌خودرو برنامه وسیعی برای تنوع تولید خودرو در دست اجرا دارد که می‌تواند موقعیت ایران‌خودرو را به عنوان یک خودروساز معتبر در داخل و خارج وارد مرحله تازه‌ای کند.

لازم به یادآوری است این گروه از کارگران سازمان بورس از بخش‌های مختلف ایران‌خودرو بازدید کردند و تحت‌تاثیر پیشرفت‌های خیره‌کننده این شرکت به خصوص جریان رو به رشد طراحی و تولید انواع خودرو قرار گرفتند.

شماری از بازدیدکنندگان با اشاره به توانمندی رو به گسترش ایران‌خودرو در زمینه‌های مختلف ابراز امیدواری کردند، این خودروساز برتر کشورمان نقش محوری در بازار سرمایه داشته باشد.