ارومیه

در روز دوشنبه تعداد ۸۸۰هزار و ۷۷۳ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳میلیارد و ۱۰۴میلیون و ۲۴۲هزار و ۱۷۸ریال بوده است که ۸۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۷۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. زنجان

دیروز تالار بورس منطقه‌ای زنجان شاهد دادوستد ۸۷۳هزار و ۱۵۵ سهم (متعلق به ۲۹ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۶۲میلیون ریال بود.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۷۳۶هزار و ۴۳۶ سهم از سهام ۴۷ شرکت به ارزش ۳/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سهام ملی مس، بانک پارسیان و داروسازی دکتر عبیدی در این تالار بیشترین ارزش ریالی خرید را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز دوشنبه با معامله تعداد ۹/۱میلیون سهم به ارزش ۳/۷میلیارد ریال، تالار گیلان رتبه چهارم را در بین ۲۱منطقه کشور از آن خود کرد. سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، ایران‌خودرو و بانک کارآفرین، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۱/۴میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۴۸۵میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۰درصد مربوط به خرید و ۵۰درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

ساری

روز یکشنبه در تالار ساری، تعداد ۹۲۹هزار و ۳۶۱سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۵۱۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۸۰درصد مربوط به خرید و حدود ۲۰درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، ایران‌خودرو، پارس‌خودرو و داروسازی کوثر دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.