گروه بورس- فارسیت اهواز در پایان سال مالی ۸۵ با ۷۱ریال افزایش مبلغ ۱۴۳ریال برای هر سهم خود سود محقق کرد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «سفارسیت» در ۱۸ بهمن ۸۵ پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ ۷۲ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۲/۶/۸۵، سال مالی شرکت از پایان مهرماه هر سال به پایان اسفندماه تغییر یافت و مقرر شد، اولین دوره مالی جدید شرکت به صورت ۵ماهه، از ابتدای آبان‌ماه ۸۵ آغاز و اسفندماه ۸۵ به پایان برسد.

در این رابطه شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم دوره مالی ۵ماهه منتهی به اسفند را ارائه کرده که قابل مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل نیست.

مطابق اطلاعات دریافتی، پیش‌بینی خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه برای سال مالی منتهی به مهرماه ۸۵ به مبلغ ۳۱۳۹میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۵ریال و معادل ۸۲ درصد سود خالص) شامل درآمد بارگیری محصولات شرکت به مبلغ ۱۲۳۸میلیون ریال، شناسایی سود سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌پذیر به مبلغ ۱۱۹۹میلیون ریال، سود ناشی از فروش دارایی‌های ثابت به مبلغ ۵۲۱میلیون ریال و سود ناشی از سپرده‌های بانکی به مبلغ ۶۲میلیون ریال است.

شرکت سیاست تقسیم سود دوره مالی ۵ماه منتهی به اسفند ۸۵ را اعلام نکرده است.