کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌‌میلیون و ۵۰۶هزار سهم به ارزش پنج‌میلیارد و ۷۴۴میلیون ریال از سهام ۲۱شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹درصد مربوط به خرید و ۹۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده ملی صنایع مس ایران و ایران‌خودرو، از استقبال بیشتری برخوردار بودند. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۵میلیون و ۹۷هزار و ۱۲۴سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۱۹میلیارد و ۳۶میلیون ریال بود که ۲۵درصد آن به خرید سهام و ۷۵درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان، ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل بیشترین تعداد خریداران را داشتند، ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان، ایران‌خودرو و ایران‌خودرو دیزل بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد یک‌میلیون و ۱۶۰هزار و ۷۳سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر شش‌میلیارد و ۴۵۴میلیون و ده‌هزار و ۶۳ریال بوده است که ۳/۳۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۹/۴۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد سه‌میلیون سهم به ارزش ده‌میلیارد ریال مبادله شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۹۳۹هزار و ۱۱۴سهم (متعلق به ۳۲شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۶۲میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۲۴درصد به خرید و ۷۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

رشت

در معاملات روز گذشته (پانصد و نود و هشتمین روز کاری) تعداد یک‌‌میلیون و ۳۶۱هزار و ۴۶۸سهم به ارزش پنج‌میلیارد و ۴۵۰میلیون و ۱۶۹هزار و ۸۹۰ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های ماشین‌سازی اراک، ملی صنایع مس ایران و پارس‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.