همدان

هفته گذشته تعداد ۳میلیون و ۵۸۷هزار و ۵۶۲ سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۶۴۳میلیون و ۶۱هزار و ۵۹۲ ریال مبادله شد که ۴۷درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سایپا و پارس خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۰۹هزار و ۴۰۵ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۰۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته که ۷۵درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید و ۲۵درصد آن را فروش سهام شامل شد. چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان، اتومبیل سایپا و سرمایه‌گذاری ملی ایران بودند.

کرج

هفته گذشته تالار معاملات کرج تعداد ۷/۲۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۸۶میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۳درصد سهام مبادله شده به ارزش ۵۵میلیارد ریال متعلق به خرید بوده و ۳۷درصد به ارزش ۳۱۸۲۰میلیون ریال متعلق به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده شرکت‌های ملی صنایع مس، بانک‌پارسیان و پارس خودروی ایران بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند. همچنین شرکت‌های ملی صنایع مس، بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری ملی ایران بیشترین حجم فروش را داشتند. در طی این هفته تالار کرج با ۶درصد آمار معاملات رتبه اول را در بین تالارهای منطقه‌ای به خود اختصاص داد.

رشت

در معاملات هفته گذشته تعداد ۳/۹میلیون سهم به ارزش ۲/۳۷میلیارد‌ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد. متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۵۲درصد رسید.

سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، گروه صنایع بهشهر، فولاد‌مبارکه و پارس‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند. بورس گیلان در این هفته رتبه پنجم را در بین ۲۱منطقه کشور از آن خود کرد.

ارومیه

در هفته گذشته تعداد ۱/۴میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳/۱۵میلیارد ریال بوده است که ۱/۵۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین در این هفته سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۱/۴۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

ساری

در هفته منتهی به ۱۲ اردیبهشت ماه، در تالار ساری تعداد ۱۶میلیون و ۲۸هزار و ۸۰۸سهم به مبلغ بیش از ۴۵میلیارد و ۶۷۵میلیون ریال مبادله شد.

در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری، صنایع ملی مس ایران، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، ملی سرب و روی و سایپا بود.

از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۹۰درصد مربوط به خرید و حدود ۱۰درصد مربوط به فروش سهام بوده است.