شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۹۷۴هزار سهم به ارزش ۷/۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۴ شرکت است که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۲۰ شرکت افزایش، ۲۰ شرکت کاهش و ۴ شرکت ثابت بود. در بورس فارس ۱۷۱ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سایپا آذین، تولی پرس و سرمایه‌گذاری ملی ایران با ۵۳، ۲۴ و ۱۹ نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سایپا آذین و تولی پرس انجام شد. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۳۰۹هزار و ۹سهم به ارزش یک‌‌میلیارد و ۳۲۷میلیون و ۴۹۰هزار و ۴۱۴ریال دادوستد شد که ۹۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۵شرکت است و امروز در بورس منطقه‌ای همدان ۵ کد جدید ایجاد شد. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده ملی صنایع مس ایران، حق تقدم تولی‌پرس و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۵میلیارد ریال مبادله شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۸شرکت بود.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش ۳/۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۷۳درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۱/۳میلیارد ریال و به تعداد ۷۶۷۳۳۸سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۱/۱میلیارد ریال و به تعداد ۳۵۳۱۳۹سهم بود و سهام ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان و گروه صنایع بهشهر، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۶۹هزار و ۸۶۳سهم از سهام ۵۰شرکت به ارزش ۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز شرکت‌های ملی صنایع مس ایران و زامیاد به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.

سمنان

دیروز تعداد ۱۴۸هزار و ۷۴۱سهم جمعا به ارزش ۷۳۳میلیون و ۴۹۴هزار ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۳۸درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۶۲درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۱۸شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۴نماد با افزایش و ۱۲نماد با کاهش مواجه بود و ۲نماد بدون تغییر باقی ماند. بیشترین حجم معاملات خرید طی این روز در تالار سمنان به سهام سیمان شاهرود اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه، شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۲۰۴هزار و ۹۵۶ سهم (متعلق به ۳۷ شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۲۳۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۴درصد به خرید و ۴۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان فولاد مبارکه اصفهان، فارسیت دورود و زامیاد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام ملی صنایع مس ایران، بانک پارسیان و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.