سنا- مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی سازمان بورس و اوراق بهادار، کامل‌ترین بانک اطلاعاتی اینترنتی شرکت‌های بورسی را برای استفاده عموم، منتشر کرد. این بانک اطلاعاتی شامل صورت‌های مالی و گزارش‌های هیات‌مدیره و گزارش توجیهی افزایش سرمایه شرکت‌های پذیرفته شده برای دوره شش ساله از سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۵ است. مدیر مرکز پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی در این باره گفت: تهیه و تنظیم این اطلاعات بر اساس سال و نام شرکت اجرا شده و ممکن است کاستی‌هایی در محتویات فایل‌ها وجود داشته باشد. دکتر علی‌سعیدی افزود: هم‌اکنون اطلاعات موجود مربوط به ۱۰ صنعت وسایل نقلیه موتوری، دارویی، ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی، استخراج ذغال‌سنگ، ساخت رادیو و تلویزیون، ساخت ابزار پزشکی، استخراج معادن، استخراج کانی‌های فلزی، انبوه‌سازی، املاک و مستغلات و قند است و اطلاعات مربوط به بقیه صنایع در دست تکمیل است که به محض تکمیل هر صنعت اطلاعات شرکت‌های آن بر روی سایت قرار داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: اطلاعات مالی سال ۸۵ برای شرکت‌هایی که سال مالی آن‌ها ۳۱/۶/۸۵ یا ۳۰/۹/۸۵ بوده، موجود است و برای شرکت‌هایی که سال مالی آنها ۲۹/۱۲/۸۵ است، اطلاعات به محض برگزاری مجامع و تایید از سوی سازمان بورس بر روی سایت قرار داده خواهد شد.

دکتر سعیدی خاطرنشان کرد: از علاقه‌مندان و کاربران محترم می‌خواهیم در صورت مواجه شدن با هر نوع اشکال (اعم از عدم تطبیق نام فایل با محتویات و زمان، ناخوانا بودن صفحات گزارش، نقص در شمارگان صفحات و موارد احتمالی دیگر...) ما را از طریق بخش «تماس با ما» بر روی سایت این مدیریت مطلع کنند تابه رفع آن اقدام شود.

آدرس پایگاه اینترنتی مدیریت پژوهش، توسعه و مطالعات اسلامی: www.rdis.ir

آدرس پایگاه اینترنتی کتابخانه: www.rdislib.ir