گروه بورس- هیات مدیره سامان‌گستر اصفهان سیاست تقسیم سود عملکرد سال مالی 86 را، تقسیم مبلغ 200 ریال به ازای هر سهم اعلام کرده است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «ثامان» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور امسال را با ۱۸۴میلیارد و ۹۵۱میلیون ریال
سرمایه به طور خالص مبلغ 357 ریال پیش‌بینی کرده است. سامان گستر اصفهان توانست با تحقق 112 ریال سود به ازای هر سهم خود تا پایان دوره 6 ماه منتهی به اسفند85، معادل 31درصد از بودجه پیش‌بینی شده برای هر سهم را پوشش دهد.
پیش‌بینی عملکرد «ثامان» برای سال مالی منتهی به شهریور ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش زمین و ساختمان ۲۰درصد کاهش، بهای تمام شده زمین و ساختمان ۱۹درصد کاهش، سود عملیاتی ۱۹درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را در 19 آبان 85 مبلغ 352 ریال اعلام کرده بود.
پیش‌بینی درآمد سرمایه‌گذاری‌ها در پیش‌بینی سال مالی منتهی به شهریور ۸۶ مبلغ ۱۹میلیارد و ۵۴۸میلیون ریال (معادل ۳۰درصد از کل سود خالص) است که شرکت اعلام کرده است مبلغ ۴/۸میلیارد ریال سود سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تابعه تحقق یافته است، ولی به دلیل عدم برگزاری مجامع شرکت‌های تابعه، سود این شرکت‌ها در عملکرد واقعی شناسایی نشده است.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 25 دی 84 افزایش سرمایه از مبلغ 184میلیارد و951میلیون ریال به مبلغ 400میلیارد ریال (معادل 116درصد) از محل اندوخته سود سهام، سود انباشته، مطالبات و آورده نقدی طی یک یا چند مرحله ظرف مدت 2 سال به هیات مدیره تفویض شد.
سامان گستر اصفهان تا پایان دوره ۶ ماه منتهی به اسفند ۸۵ از فروش زمین و ساختمان بالغ بر ۹۷میلیارد و ۹۷۳میلیون ریال درآمد داشت که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۲۱ درصد افزایش برخوردار بود و معادل ۶۲درصد از بودجه این شرکت را محقق کرد.