گروه بورس- زیان انباشته صنایع تولیدی اشتادایران به ۹/۳برابر سرمایه ثبت شده آن رسید و به این ترتیب شرکت مشمول ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، مطابق بند۱۱ گزارش حسابرس نسبت صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماه منتهی به ۳۱شهریور ۸۵ زیان انباشته شرکت در تاریخ ترازنامه مبلغ ۲۶میلیارد و ۶۳۸میلیون ریال به ازای هر سهم

۳۹۱۷ریال است.

این در حالی است که صنایع تولیدی اشتادایران درآمد هر سهم امسال را با ۶میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۳۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد اشتادایران برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۷درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۳۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۶۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را افزایش فروش محصول ریخته‌گری و طرح ماشین‌کاری افزایش مقدار تولید و افزایش بهای تمام شده با توجه به درصد افزایش نرخ تورم، افزایش دستمزدها و سایر هزینه‌ها با توجه به درصد افزایش نرخ تورم و همچنین افزایش تسهیلات بانکی جهت جایگزین کردن با تسهیلات مالی قبلی اعلام کرده است.

همچنین شرکت جزئیات پیش‌بینی درآمد متفرقه برای سال ۸۶ به مبلغ ۲۱۵۶میلیون ریال (معادل ۳۸درصد از کل سود سال ۸۶ و مبلغ ۳۲۰ریال به ازای هر سهم) را عمدتا درآمد حاصل از اجاره سالن پرسکاری به مبلغ ۱۷۰۰میلیون ریال و درآمد حاصل از رول بازکنی سالن پرسکاری به مبلغ ۳۸۵میلیون ریال اعلام کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد افزایش سرمایه از مبلغ ۶۸۰۰میلیون ریال به مبلغ ۵۲میلیارد ریال (معادل ۷/۶۶۴درصد سرمایه فعلی) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را اجرا کند.