سایت شرکت داروسازی روزدارو

بیتا احمدی

گــروه بــورس- کلیه مشتریان و سهامداران شرکت داروسازی روزدارو می‌توانند به آدرس اینترنتی آنwww.rouzdarou.com مراجعه کرده و اطلاعات موردنظرشان را دریافت کنند. با کلیک بر روی این سایت صفحه‌ای سفیدرنگ پیش رویتان گشوده می‌شود که عکس‌هایی از کارخانه به همراه محصولات دارویی آن به چشم می‌خورد.

این سایت دوزبانه بوده و شما می‌توانید یکی از زبان‌های فارسی یا انگلیسی را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات در دسترستان قرار گیرد.

شرکت روزدارو در میان ۶۰ شرکت داروسازی کشور، مهم‌ترین و بیشترین تولیدکننده قرص و کپسول است که استانداردهای GMP به همراه متدهای دقیق اصول کیفی با احترام به طبیعت، منتهی به توسعه رضایتمندی متناسب با الزامات مورد نظر بوده است.

در صفحه اصلی این سایت همچنین لینکی به نام بورس سهام تعبیه شده است که با کلیک بر روی آن کلیه سهامداران این شرکت می‌توانند آخرین اطلاعات مربوط به قیمت و مبادلات انجام‌شده در سازمان بورس را در این قسمت مشاهده کنند.

اطلاعات مالی، گزارش‌های فروش سهام، پیش‌بینی EPS هر سهم، اطلاعات حسابرسی شده در دوره‌های مالی مختلف افزایش سرمایه از طریق سود انباشته و... در این قسمت از سایت گنجانده شده است. همچنین در بالای صفحه اصلی این سایت لینک‌هایی همچون ارتباط با ما، محصولات، تازه‌ها، درباره ما، شروع و ثبت عوارض دیده می‌شود که با کلیک بر روی هر کدام اطلاعات مربوطه در دسترسشان قرار می‌گیرد.

در بخش محصولات این شرکت قرص‌ها و کپسول‌ها به قسمت‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده‌اند.

قلبی و عروقی، عفونی، مکمل غذایی ویتامین، پوست، اعصاب و روان و داخلی.

در این سایت حتی مصرف‌کنندگان نهایی دارو با مراجعه به این سایت می‌توانند از راهنمایی‌های عمومی برای مصرف صحیح دارو استفاده کرده و بدین ترتیب محصولات دارویی را با آمادگی بهتری به مصرف برسانند.

همچنین در این قسمت از سایت اثرات جانبی مصرف دارو آمده است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

در لینک «تازه‌ها» آخرین اخبار شرکت داروسازی روزدارو به چشم می‌خورد که البته مربوط به تاریخ برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام و اطلاعات مالی شرکت است.

در بخش «ارتباط با ما» آدرس دفتر مرکزی و کارخانه غرب و شرق تهران به همراه شماره‌های تماس در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنین لینکی در این سایت به نام ثبت عوارض دارویی گنجانده شده است که در آنجا کلیه مصرف‌کنندگان دارو و پزشکان معالج می‌‌توانند Adverse Drug Effect را به بخش علمی شرکت ارسال کند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.