گروه بورس- هیات مدیره گروه بهمن در نظر دارد تنها ده درصد از سود قابل تخصیص سال مالی ۸۶ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «خبهمن» درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال ۸۶ را با سرمایه سه‌هزار و ۲۰میلیارد ریال مبلغ ۳۵۰ریال خالص پیش‌بینی کرده است.

درحالی که این شرکت پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل را با ۱۰۰درصد پوشش محقق کرده است، پیش‌بینی‌های عملکرد امسال را در مقایسه با سال قبل به ترتیب فروش را با ۷۲درصد افزایش،‌بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۷۳درصد افزایش، سود عملیاتی با ۵۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با یک درصد افزایش در نظر گرفته است.

شرکت دلایل تغییرات را به طور عمده ناشی از افزایش فروش به دلیل ارائه محصولات جدید، افزایش حجم فروش و تفکیک شخصیت شرکت بهمن دیزل (تولیدکننده کامیونت) افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های گروه خودرو و قطعات افزایش هزینه‌های مالی به دلیل افزایش حجم عملیات و افزایش نیاز به منابع مالی کاهش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل عدم پیش‌بینی فروش سرمایه‌گذاری و استفاده از معافیت لایحه نوسازی صنایع اعلام کرده است.