رشت

در معاملات روز دوشنبه تعداد ۶/۲میلیون سهم به ارزش ۵/۱۱میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. ملی صنایع مس ایران، داروسازی سبحان و پارس‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشت. ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۹۱۳هزار و ۶۱۴سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۳میلیارد ریال بود که ۰۵/۴۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۹/۷میلیون سهم به ارزش بیش از ۳۰میلیارد و ۳۹۹میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۵۶درصد مربوط به خرید و ۴۴درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت ملی صنایع مس ایران بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۳۹/۲میلیون سهم از سهام ۴۱ شرکت به ارزش ۸/۹میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۴درصد آن مربوط به خرید و ۳۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۱۲هزار و ۹۴ سهم به ارزش بیش از ۴۷۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۱درصد ارزش دادوستد به خرید و ۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ملی صنایع مس ایران و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به اتومبیل سایپا بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۶۷هزار سهم به ارزش ۴میلیارد و ۵۸۲میلیون ریال از سهام ۱۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۸درصد مربوط به خرید و ۴۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و ملی صنایع مس ایران، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۷۵۸هزار و ۲۷۹ سهم جمعا به ارزش ۵/۳میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۰درصد به فروش اختصاص داشت.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۹۵هزار و ۵۴۳ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۶۲۶میلیون و ۵۳۶هزار و ۱۵۰ریال دادوستد شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۸۸۷هزار و ۱۸۴ سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۸۵۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۲درصد مربوط به خرید و حدود ۲۸درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز شرکت‌های صنایع ملی مس ایران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، فولاد مبارکه اصفهان و چادرملو دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۵میلیون سهم به ارزش ۱۹میلیارد ریال مبادله شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۰ شرکت بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۲۰۴هزار و ۹۵۶سهم (متعلق به ۳۱شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۳۶۶میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۰درصد به خرید و ۴۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.