گروه بورس- هیات‌مدیره تامین ماسه ریخته‌گری تصمیم دارد مبلغ 12میلیارد و 600میلیون ریال، به ازای هر سهم مبلغ 400ریال را جهت تقسیم بین سهامداران، به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «کماسه» درآمد هر سهم امسال را با ۳۱میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد تامین ماسه ریخته‌گری برای سال مالی 86 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 25درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 29درصد افزایش‌، سود عملیاتی 25درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 27درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را افزایش فروش ناشی از تغییر در ترکیب فروش، افزایش بهای تمام شده و هزینه‌های ناشی از افزایش سالانه شاخص قیمت ها و کاهش تسهیلات مالی دریافتی اعلام کرده است.
شرکت اعلام کرده است طبق مفاد ماده 132قانون مالیات‌های مستقیم و با توجه به صدور پروانه بهره‌برداری جدید در سال 1383، شرکت به مدت 4سال از سال 1383 تا سال 1387 مشمول معافیت 80درصد از مالیات عملکرد است.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را برای اولین بار اعلام کرده است.
همچنین شرکت تامین ماسه ریخته‌گری در پایان سال مالی 85 توانست به ازای هر سهم مبلغ 417ریال سود محقق کند که به این ترتیب تمام پیش‌بینی‌های خود را صددرصد پوشش داده است.
به این ترتیب درآمد حاصل از فروش «کماسه» در سال ۸۵ بالغ بر ۴۵میلیارد و ۶۴۲میلیون ریال بود.