گروه بورس- هیات مدیره پاکسان تصمیم دارد ۸۱درصد از سود امسال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، در ۲۸ آذر‌ماه پیشنهاد هیات مدیره «شپاکسا» به مجمع جهت تقسیم سود را مبلغ ۲۳میلیارد و ۴۰۸میلیون ریال به ازای هر سهم مبلغ ۱۷۳ریال اعلام کرده بود.

پاکسان درآمد هر سهم امسال را با ۱۳۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پاکسان توانست تا پایان دوره سه ماه منتهی به ۱۰ فروردین ماه با تحقق ۹۸ریال سود برای هر سهم معادل ۲۳درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.

همچنین پاکسان در این مدت مبلغ ۲۸۰میلیارد و ۴۶۲میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹درصد افزایش داشته و معادل ۲۱درصد از بودجه این شرکت را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد پاکسان برای سال مالی منتهی به ۱۰ دی‌ماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد کاهش نشان می‌دهد. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به ۱۰/۱۰/۸۶ را در تاریخ ۲۸/۰۹/۸۵ مبلغ ۴۳۳ریال اعلام کرده بود.

همچنین مبلغ ۱۲۱۳۵میلیون ریال (۹۰ریال به ازای هر سهم) معادل ۱۹درصد از کل سود خالص سال مالی ۸۵ و مبلغ ۱۲۵۰۰میلیون ریال(۹۳ریال به ازای هر سهم) معادل ۲۱درصد از کل سود خالص سال مالی ۸۶ عمدتا ناشی از سود سپرده‌های بانکی بود.