گروه بورس- شرکت نوسازی و ساختمان تهران طی شش ماه از سال مالی 12درصد بیش از پیش‌بینی سود هر سهم را محقق کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار تهران، این شرکت سود هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۶ را با سرمایه ۳۰۰میلیارد ریال مبلغ ۳۱۸ ریال خالص پیش‌بینی کرده است.
«ثنوسا» در نیمه اول سال مالی خود که منتهی به پایان اسفند ماه سال 85 است، توانست با تحقق 196 ریال سود به ازای هر سهم 62درصد از پیش‌بینی خود را پوشش دهد. بنابراین گزارش، هیات مدیره شرکت در نظر دارد 90درصد سود خالص سال مالی 86 را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب از ۴۵درصد افزایش درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات، ۸۷درصد افزایش بهای تمام شده واحدهای فروش رفته، ۷درصد افزایش سود عملیاتی و ۴۶درصد افزایش سود پس از کسر مالیات برخوردار است.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را در تاریخ 24 مهر ماه 85 مبلغ 310 ریال و در تاریخ 17 دی ماه 85 مبلغ 312 ریال اعلام کرده بود که دلایل تغییرات را ناشی از افزایش فروش، افزایش هزینه‌های مالی به دلیل دریافت تسهیلات جدید از سیستم بانکی و افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل افزایش سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر عنوان کرده است.