ارومیه

روز شنبه تعداد ۴۹۰هزار و ۲۲۲سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲میلیارد ریال بود که ۱/۵۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

نمایندگی کارگزاری ایمن بورس بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۹/۶۵درصد به خود اختصاص داد. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۲۱۱هزار و ۸۲۶سهم به ارزش ۴۱۰میلیون و ۴۰هزار و ۱۲۲ریال دادوستد شد که ۹۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷درصد آن مربوط به فروش سهام بوده و این تعداد سهام متعلق به ۶شرکت است.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، فولاد مبارکه اصفهان، جام دارو و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۷۲هزار و ۸۵سهم جمعا به ارزش ۱/۱میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۱درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۹درصد به فروش اختصاص داشت.

در ضمن در این روز نماد ۲۲شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۳نماد با افزایش و ۷نماد با کاهش مواجه بود و ۲نماد بدون تغییر باقی ماند.

بیشترین حجم معاملات خرید این روز در تالار منطقه سمنان به سهام داروسازی دکتر عبیدی اختصاص داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۳۸۷هزار و ۶۰۰سهم به ارزش ۸۱۸میلیون ریال از سهام ۱۷شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۷۸درصد مربوط به خرید و ۲۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده،‌ سیمان شرق و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۸۹۷هزار و ۲۲سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۸۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش سهام بود.

در این روز شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و بانک پارسیان دارای بیشترین ارزش معاملات در تالار ساری بودند.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۴۸۶هزارو ۹۷۱ سهم به ارزش ۳/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۳۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

سهام پارس خودرو، داروسازی اسوه، تجهیزات سنگین هپکو و ملی صنایع مس ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

اصفهان

دیروز بانک پارسیان با ۷۴ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز تعداد ۹/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۴میلیارد ریال در بورس اصفهان داد و ستد شد.

سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۷/۵۹درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۷/۱درصد شد.

شیراز

در معاملات روز شنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۷۵۷هزار سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۴ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در بورس فارس در مجموع ۱۱۶ نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های پارس خودرو، گروه دارویی سبحان و سیمان فارس و خوزستان با ۲۵، ۱۹ و ۱۰ نفر خریدار داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های گروه دارویی سبحان، سایپا و چادرملو انجام شد.